Nogen fra Thisted el. omegn? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.736 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. januar 2013

Bryndis

Hejsa

Er der nogen herinde der bor i Thisted eller omegn der kunne tænke sig at mødes til en legedate med børnene eller måske bare mødes til en kop kaffe?

Jeg bor selv i Vesløs men flytter til Thisted når mit hus bliver solgt.
Jeg har ikke det store netværk her oppe da jeg er tilflytter fra Holstebro for omkring 2,5 år siden

Jeg er 24 år og har to dejlige drenge på 2 og 4 år som hedder Oliver og Viktor. Og så har jeg lige fået en ny kæreste som også bor inde i Thisted

Skriv endelig hvis i er friske

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

20. maj 2013

Dorthe1986

Profilbillede for Dorthe1986
Mor til Emil og Ella
Bryndis skriver:

Hejsa

Er der nogen herinde der bor i Thisted eller omegn der kunne tænke sig at mødes til en legedate med børnene eller måske bare mødes til en kop kaffe?

Jeg har ikke det store netværk her oppe da jeg er tilflytter fra Holstebro for omkring 2,5 år siden

Jeg er 24 år og har to dejlige drenge på 2 og 4 år som hedder Oliver og Viktor. Og så har jeg lige fået en ny kæreste som også bor inde i Thisted

Ved godt det er en gammel tråd, men vil da lige "blande" mig alligevel :-) jeg bor nemlig inde i Thisted og har en søn på 2 år ogjeg har heller ikke selv det største netværk, da jeg er tilflytter fra Odense :-)

Men jeg er i hvert fald interesseret i en legedate eller en kop kaffe ;-)

Anmeld

20. maj 2013

Bryndis

Dorthe1986 skriver:

Ved godt det er en gammel tråd, men vil da lige "blande" mig alligevel :-) jeg bor nemlig inde i Thisted og har en søn på 2 år ogjeg har heller ikke selv det største netværk, da jeg er tilflytter fra Odense :-)

Men jeg er i hvert fald interesseret i en legedate eller en kop kaffe ;-)

Du må meget gerne ''blande'' dig

Det lyder godt at du er frisk på en legedate. Min mindste dreng er 2,5 år så de er da tætte på hinanden

Anmeld

20. maj 2013

Dorthe1986

Mor til Emil og Ella
Bryndis skriver:

Du må meget gerne ''blande'' dig

Det lyder godt at du er frisk på en legedate. Min mindste dreng er 2,5 år så de er da tætte på hinanden

Ja de burde da nok kunne lege sammen :-) min søn elsker de lidt større drenge. Er du flyttet ind til Thisted?

Anmeld

20. maj 2013

o1Mutte

Profilbillede for o1Mutte
Termin med vores søn 17. juni
Bryndis skriver:

Hejsa

Jeg er lige flyttet fra Amtoft ved Vesløs

Knus Mutte

MinTicker.dk Ticker

Anmeld

20. maj 2013

Bryndis

Dorthe1986 skriver:

Ja de burde da nok kunne lege sammen :-) min søn elsker de lidt større drenge. Er du flyttet ind til Thisted?

Nej jeg bliver boende ude i Vesløs. Men det ligger heller ikke så langt væk og er der inde til daglig

Anmeld

20. maj 2013

Bryndis

o1Mutte skriver:

Jeg er lige flyttet fra Amtoft ved Vesløs

Okey det ligger jo også lige i nærheden

Anmeld

20. maj 2013

o1Mutte

Profilbillede for o1Mutte
Termin med vores søn 17. juni
Bryndis skriver:

Okey det ligger jo også lige i nærheden

Ja

Knus Mutte

MinTicker.dk Ticker

Anmeld

20. maj 2013

Dorthe1986

Mor til Emil og Ella
Bryndis skriver:

Nej jeg bliver boende ude i Vesløs. Men det ligger heller ikke så langt væk og er der inde til daglig

Nej det er ikke så langt væk :-) jeg har godt nok ikke bil, men der går da heldigvis busser

Anmeld

21. maj 2013

Bryndis

Dorthe1986 skriver:

Nej det er ikke så langt væk :-) jeg har godt nok ikke bil, men der går da heldigvis busser

Ja de kører heldigvis rimelig ofte Jeg har så heldigvis bil så det er nemt at komme til Thisted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+