Flyrejse til sommer..... men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. januar 2013

Anonym trådstarter

Sagen er at mor har inviteret os med til Mallorca til sommer (i August), hvad hun ikke ved er at vi ihærdigt prøver at blive gravide (har indtil videre prøvet i 6 mdr), og vi håber jo at det snart lykkes og gerne nu her ved denne ÆL, så der  forhåbentlig er termin i Oktober

Hun har allerede bestilt rejsen, dog med afbudsforsikring, heldigvis

Sidst jeg fødte var 6 uger for tidligt, men hvornår må man senest flyve som gravid?

Jeg hælder mest til, hvis det blir aktuelt, at sige vi ikke tager med, og selvfølgelig nok ska betale, hvad der er nogle udgifter ved det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Den lykkelige

Mange flyselskaber tillader flyvninger til og med uge 36. 

Anmeld

24. januar 2013

Den lykkelige

Se det her link.. Under "tjek med dit flyselskab".. Der står at de fleste tillader til og med uge 36. MEN at nogle ikke tillader så sen flyvning hvis man har haft komplikationer i tidligere graviditet.. 
http://www.gouda.dk/page1556.aspx?recordid1556=38

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Mange flyselskaber tillader flyvninger til og med uge 36. 

Okay,  jeg ku nemli ik huske det

Så jeg hvis blir gravid i denne her cyklus  så er jeg, når vi skal flyve i uge 30, og det er der ingen problemer i, når man har født for tidligt sidst?

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Se det her link.. Under "tjek med dit flyselskab".. Der står at de fleste tillader til og med uge 36. MEN at nogle ikke tillader så sen flyvning hvis man har haft komplikationer i tidligere graviditet.. 
http://www.gouda.dk/page1556.aspx?recordid1556=38

Åh, mange tak

Men må ringe og høre flyselskabet, hvis jeg kan få lokket det ud af hende, uden hun finder ud af noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.