Spørgsmål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.651 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. januar 2013

Anonym trådstarter

Godmorgen baby.dk -bruger

Hvis man har aboteret,
- kan kroppen så godt gå i stå? altså at den mangler homoner til at kan tage imod en ny graviditet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hvis man har aboteret,
- kan kroppen så godt gå i stå? altså at den mangler homoner til at kan tage imod en ny graviditet ?

Ægløsning sker først når HCG er ude af kroppen igen..

Og de fleste er mere fertile i perioden efter og chancen er mindre for at miste igen... 

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Ægløsning sker først når HCG er ude af kroppen igen..

Og de fleste er mere fertile i perioden efter og chancen er mindre for at miste igen... 

Okay

Det var bare en der fortalt mig, det andet ..

En der tit lyver om ting, derfor ville jeg lige høre herinde

Anmeld

24. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Hvis man har aboteret,

Altså vi tror at jeg aborterede (vidste overhovedet ikke at jeg var gravid eller noget) og der gik da ikke længe inden jeg var gravid - så tror faktisk mere at det hjælper på fertiliteten. Og man siger jo også at hvis man aborterer at så er næste graviditet nemmere at få gennemtrumfet 

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

LilleNyPåVej skriver:

Altså vi tror at jeg aborterede (vidste overhovedet ikke at jeg var gravid eller noget) og der gik da ikke længe inden jeg var gravid - så tror faktisk mere at det hjælper på fertiliteten. Og man siger jo også at hvis man aborterer at så er næste graviditet nemmere at få gennemtrumfet 

Okay, jeg må bare være helt unormal ..

Vi har prøvet i 9 mdr nu  

Anmeld

24. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Okay, jeg må bare være helt unormal ..

Vi har prøvet i 9 mdr nu  

Altså med "ikke længe" mener jeg at der vist gik 6 måneder 

Og nej, nogle tager længere tid end andre, måske din cyklus ikke er som du regner den for at være og måske æl ikke kommer som ventet - ja der er så mange ting og man skal være utrolig timet i hele processen da æg ikke "lever" i særlig lang tid og det tager sædceller en krig at nå frem hehe

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

LilleNyPåVej skriver:

Altså med "ikke længe" mener jeg at der vist gik 6 måneder 

Og nej, nogle tager længere tid end andre, måske din cyklus ikke er som du regner den for at være og måske æl ikke kommer som ventet - ja der er så mange ting og man skal være utrolig timet i hele processen da æg ikke "lever" i særlig lang tid og det tager sædceller en krig at nå frem hehe

nemlig, min cyklus er blevet helt underlig de sidste 2 mdr..

og er så småt begyndt at "opgave" ..

Synes vi prøver alle mulige ting, men der sker intet ..

Anmeld

24. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

nemlig, min cyklus er blevet helt underlig de sidste 2 mdr..

og er så småt begyndt at "opgave" ..

Synes vi prøver alle mulige ting, men der sker intet ..

Altså, du ka jo altid gå til lægen og blive undersøgt, få en udredning og så måske blive sendt videre og få hjælp  Så har i da i hvert fald det på det rene.

Anmeld

24. januar 2013

come2

Anonym skriver:

Hvis man har aboteret,

Kroppen går ikke i stå, men som en anden nævner skal HCG være ude af kroppen før den kan fortsætte

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

LilleNyPåVej skriver:

Altså, du ka jo altid gå til lægen og blive undersøgt, få en udredning og så måske blive sendt videre og få hjælp  Så har i da i hvert fald det på det rene.

Jepper

Venter på brev til at få hjælp..

Så det håber jeg snart kommer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.