Jeg kan sgu ikke høre foreskel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. januar 2013

MorDk

Min søn på 2 år og min datter på 4 mdr. lyder helt vildt ens når de "klynker" så når vi sidder i stuen og jeg høre "klynken" ... ja så aner jeg vitterlig ikke om jeg skal gå til højre eller venstre! Sys det er lidt vildt! Andre hvis unger lyder helt vildt ens?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

Hvem?

MorDk skriver:

Min søn på 2 år og min datter på 4 mdr. lyder helt vildt ens når de "klynker" så når vi sidder i stuen og jeg høre "klynken" ... ja så aner jeg vitterlig ikke om jeg skal gå til højre eller venstre! Sys det er lidt vildt! Andre hvis unger lyder helt vildt ens?

Det kan jeg heller ikke - drengene er født med 10,5 mdrs mellemrum og de er fuldstændig ens hvad angår lyde og tale

Om natten, kan jeg sagtens suse ind til ham der snorksover, fordi jeg troede det var ham, hvorefter jeg må liste LI så stille ud og suse ind til den anden

Anmeld

23. januar 2013

MorDk

Hvem? skriver:

Det kan jeg heller ikke - drengene er født med 10,5 mdrs mellemrum og de er fuldstændig ens hvad angår lyde og tale

Om natten, kan jeg sagtens suse ind til ham der snorksover, fordi jeg troede det var ham, hvorefter jeg må liste LI så stille ud og suse ind til den anden

Åhh godt at høre jeg ik' er alene om dette mindre "problem"

Anmeld

23. januar 2013

Hvem?

MorDk skriver:

Åhh godt at høre jeg ik' er alene om dette mindre "problem"

Overhovedet ikke, flere gange må jeg li ta mig selv i af kigge, når en af dem råber inde fra stuen (hvis jeg ex. er ude i køkkenet), for jeg aner ikke hvem jeg skal svare

Anmeld

23. januar 2013

MorDk

Hvem? skriver:

Overhovedet ikke, flere gange må jeg li ta mig selv i af kigge, når en af dem råber inde fra stuen (hvis jeg ex. er ude i køkkenet), for jeg aner ikke hvem jeg skal svare

Vildt!!

Anmeld

23. januar 2013

Morgensol

Jeg kan også melde mig på her! Mine piger er der 19 mdr imellem og de lyder også bare SÅ ens!! Først her kort før den ældste blir 3 kan jeg nogen gangen høre forskel.. 

Anmeld

25. januar 2013

frk andreasen

MorDk skriver:

Jephar det samme problem min ene datter er knap 6 min søn knap 3 de lyder så ens.. min lille datter på 6 uger kan osse komme med noge få klynk som lyder som min dreng lidt sjovt

Anmeld

25. januar 2013

frk andreasen

frk andreasen skriver:

Jephar det samme problem min ene datter er knap 6 min søn knap 3 de lyder så ens.. min lille datter på 6 uger kan osse komme med noge få klynk som lyder som min dreng lidt sjovt

Altså her er det når de græder eller kommet med de høje hyl ik når de taler så er der go forskel på de store

Anmeld

25. januar 2013

Kamilla-m

MorDk skriver:

åh gud hvor jeg kender det ;-)
min kæreste har en lillebror der bliver 5år på mandag og vores søn blev 5 i november - ofte når vi er på besøg og der bliver kaldt 'mooooooor' kan jeg simpelthen ikke hører om det er vores Lucas eller hans lillebror Mikkel :-D.

Anmeld

25. januar 2013

Mille82

Gråd kan jeg ikke høre forskel på, mine er 3 og 1½ år. Kun når de råber på hjælp med ord kan jeg høre forskel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.