hjælp til amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. januar 2013

Futte92

Når vi kommer hen på aftenen vil min datter på næsten 2 uger spise hele tiden og længe.  Over en timer hver gang. Føler ikk jeg laver andet.  Mine bryster kan ikk holde til at blive suttet i hele tiden. Og det virker ikk som om hun bliver mæt når jeg ammer hende efter kl. 18

Hvad gær jeg ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

2babygirls

Futte92 skriver:

Når vi kommer hen på aftenen vil min datter på næsten 2 uger spise hele tiden og længe.  Over en timer hver gang. Føler ikk jeg laver andet.  Mine bryster kan ikk holde til at blive suttet i hele tiden. Og det virker ikk som om hun bliver mæt når jeg ammer hende efter kl. 18

Hvad gær jeg ???

Du gør ikke noget forkert. Mælke produktionen bliver mindre og mindre i løbet af dagen, og det er meget normalt at amme ofte efter kl 17 fordi at de bedre kan sove om natten, hvor du danner en masse nyt mælk.

Da jeg fik min den første lavede jeg stort set heller ikke andet fra kl 18, men så sov hun også min 6 timer om natten.

Læg dig på sofaen og am, så du kan slappe af samtidig

Anmeld

24. januar 2013

Futte92

Problemet er bar at hun ikk vil sove. Så min kæreste tager hende med ud på sofaen ind til hun vil havr mere at spise. Så han får ikk meget søvn. Og hun sover genrelt ikk særlig godt om natten.  Hun er meget svær at få til at falde til ro. 

Anmeld

24. januar 2013

2babygirls

Futte92 skriver:

Problemet er bar at hun ikk vil sove. Så min kæreste tager hende med ud på sofaen ind til hun vil havr mere at spise. Så han får ikk meget søvn. Og hun sover genrelt ikk særlig godt om natten.  Hun er meget svær at få til at falde til ro. 

Hm, nu har jeg kun haft et barn indtil videre, så det er svært at rådgive på, men hun er jo heller ikke så gammel endnu at hun skal kunne tage mange timer af gangen endnu.

Anmeld

24. januar 2013

LHS

Futte92 skriver:

Hvad gær jeg ???

Svarede lige på dit andet indlæg, men evt. en sut - hvis du må bruge det endnu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.