Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kamulla skriver: Analaya Aya Aisha Aura Alba
Analaya
Aya
Aisha
Aura
Alba
Jeg undskylder på forhånd, meeeen:
Anal-Aya?
Den ryger vist lige i oplagt mobbe-bunken.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvordan udtales Azad? Jeg tror jeg udtaler det rigtig
Azad og
Aviaya
Angela
Aileen
Athena
Alina
Annabell
Amira
Anastasia
Anaya
Amaya
hesøth skriver: Jeg undskylder på forhånd, meeeen: Anal-Aya? Den ryger vist lige i oplagt mobbe-bunken.
der er vist dig der vælger at ligge trykket et helt forkert sted
Ana-laya, et meget smukt navn, og bestemt ikke et jeg tror man bliver mobbet med
Pigenavne med A:
Andie
Angelina
Alexandra
Ayoe
Avalanna (Ava)
Amelia
Amy
Alice
Annica
Ellers kan jeg varmt anbefale babynavne. dk (kunne ikke får linket til at virke). Der kan du bare gå ind på pigenavne med a, og så foreslår den en hel masse!!
Mila xx
Azooo skriver: hej derude ,ja som sagt så er jeg igang med lede efter pige navne, har termin til maj .. navnet starter med A og derefter er jeg lidt tvivl om navne ; D ka i komme med gode navne? har allerede en søn der hedder Azad .. så hvis i kan finde et godt navn der måske også kan rimme på Azad , .. ønsker jer en super god aften
hej derude ,ja som sagt så er jeg igang med lede efter pige navne, har termin til maj .. navnet starter med A og derefter er jeg lidt tvivl om navne ; D ka i komme med gode navne? har allerede en søn der hedder Azad .. så hvis i kan finde et godt navn der måske også kan rimme på Azad , .. ønsker jer en super god aften
Aura og Amelia er søde
Tillykke med maven. (:
Her er lige lidt forslag til navne med A som jeg selv kan lide og som jeg synes passer til Azad:
AdelinaAdiaAdinaAiaAijaAilaAimaAinaAishaAjlaAlbaAliaAlinaAmeliaAmillaAminaAnaiaAnasiaAniaArabellaArielAriellaAsiaAsimaAsiyaAyaAyahAylaAymaBare lidt forslag. (:
Om de passer til, ved jeg ikke, men jeg kan rigtig godt lide:
Anora
Aurelia
Aurora
Asta
Ava
Alva
Alaa, Amani, Anisa, Alisar, Amne, Amelia, Ansar, Aziza, Alya, Aisha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128