Feber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. januar 2013

livhemdrup

Skal man som værende gravid være ekstra OBS når man har feber?

jeg er mega snottet hoster og nyser konstant og har 39.3 ville i ringe til lægen imorgen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

AnthonsMor

livhemdrup skriver:

jeg er mega snottet hoster og nyser konstant og har 39.3 ville i ringe til lægen imorgen?

Så vidt jeg ved skal du over 40,0 i feber før det er nødvendigt at kontakte nogen, jeg lå også selv mellem jul og nytår med en meget kortvarig, heldigvis, influenza hvor jeg var feber ramt i 4-5 dage, den kom aldrig op på 40, heldigvis

Men jeg tror ikke du skal være nervøs før du kommer op på, eller over 40..

Ellers ring til vagtlægen og spørg vedkommende der nu tager telefonen, hvornår man bør slå alarm som gravid med feber

Anmeld

23. januar 2013

livhemdrup

RikkeThygesen skriver:

Så vidt jeg ved skal du over 40,0 i feber før det er nødvendigt at kontakte nogen, jeg lå også selv mellem jul og nytår med en meget kortvarig, heldigvis, influenza hvor jeg var feber ramt i 4-5 dage, den kom aldrig op på 40, heldigvis

Men jeg tror ikke du skal være nervøs før du kommer op på, eller over 40..

Ellers ring til vagtlægen og spørg vedkommende der nu tager telefonen, hvornår man bør slå alarm som gravid med feber

Okay så jeg mere rolig. Vidste bare ik li hvordan og hvorledes da jeg ikke har haft feber under graviditet før :-)

føler mig godt nok mast :-(

magter ingenting så håber den her influenza snart slipper min krop så jeg kan nå at blive frisk inden kejsersnit om 11 dage. 

Anmeld

23. januar 2013

L&V

livhemdrup skriver:

Si vidt jeg ved siger man det ikke gør det store de første 16uger men derefter ska man være obs på høj feber.. Og ved 40-41 celcius ska man reagere

Anmeld

23. januar 2013

AnthonsMor

livhemdrup skriver:

Okay så jeg mere rolig. Vidste bare ik li hvordan og hvorledes da jeg ikke har haft feber under graviditet før :-)

føler mig godt nok mast :-(

magter ingenting så håber den her influenza snart slipper min krop så jeg kan nå at blive frisk inden kejsersnit om 11 dage. 

Åh ja det er sgu træls at ligge og være sløj når baby kommer!

Håber du får det bedre!

Anmeld

23. januar 2013

Snehund

God bedring!

Talte med to jordemødre om det i dag til fødselsforberedelse, de sagde at barnet ikke tager skade af at man har influenza.

Havde selv en tur med feber, som startede før jul - feberen aftog efter ca 4 dage, men hoste, snot, træthed osv tog noget tid at komme mig over. Men bebs sparkede tilfreds rundt og har gjort det lige siden.

Håber du kommer dig inden fødslen!

Anmeld

23. januar 2013

livhemdrup

Tak for svar. 

Håber virkelig det når at forsvinde inden fødslen for har slet ikke overskud til baby lige nu. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.