Graviditets tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. januar 2013

mth1987

Hej derude

hvor køber i graviditetstøj? Har været inde og kigge bla på mamaliciuos (aner ikk om det rigtig stavet) og et andet sted men syntes ikk rigtig der var noget spændende  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

Michelle88

Jeg har købt mit i h&m, da jeg ikk vil bruge en formue på det..

Anmeld

23. januar 2013

FrkZier

mth1987 skriver:

Hej derude

hvor køber i graviditetstøj? Har været inde og kigge bla på mamaliciuos (aner ikk om det rigtig stavet) og et andet sted men syntes ikk rigtig der var noget spændende  

asos og H&M er mine farvoritter

Anmeld

23. januar 2013

Victoria2013

Jeg syntes det meste i H&M er så dødkedeligt og slet ikke min stil  så der har jeg kun købt strømpebukser og trusser og sådan... deres ventebukser sidder ikke godt på mig desværre...

Så jeg har købt lidt på asos.com - de leverer gratis til Danmark og har en del der er ret pænt syntes jeg. Købte en kjole i december og har lige bestilt samme kjole i en anden farve fordi den bare sidder så godt

... og så har jeg lånt lidt vente-tøj af en bekendt

Anmeld

23. januar 2013

L&V

mth1987 skriver:

Hej derude

Jeg købte bare alm tøj i lidt løsere fit da jeg syntes meget graviditetstøj er såååå grimt og kedeligt.. Har en enkelt kjole fra mammalicious det er det

Anmeld

23. januar 2013

mth1987

Så må jeg prøve asos. Købte lidt i h&m da jeg var gravid sidst men syntes også bare det er så kedeligt og meget lille udvalg

Anmeld

23. januar 2013

mth1987

Kia2013 skriver:

Jeg syntes det meste i H&M er så dødkedeligt og slet ikke min stil  så der har jeg kun købt strømpebukser og trusser og sådan... deres ventebukser sidder ikke godt på mig desværre...

Så jeg har købt lidt på asos.com - de leverer gratis til Danmark og har en del der er ret pænt syntes jeg. Købte en kjole i december og har lige bestilt samme kjole i en anden farve fordi den bare sidder så godt

... og så har jeg lånt lidt vente-tøj af en bekendt

Hvordan er str på asos? Og ved du ohm man returnere gratis hvis ikk det passer?

Anmeld

23. januar 2013

Victoria2013

mth1987 skriver:

Hvordan er str på asos? Og ved du ohm man returnere gratis hvis ikk det passer?

Jeg har ikke prøvet at retunere deres tøj, men det må næsten stå på siden?

De har sådan en størrelsesguide, også for gravide, omend jeg indtil videre har valgt en størrelse større end hvad der står alligevel. Fx burde jeg ifølge deres have været en str 10 i "maternity" for 2 mdr siden, men valgte altså en str 12 alligevel - og den sidder perfekt. Nu har jeg så som sagt bestilt en kjole mere magen til, i samme str, selvom jeg nu er blevet større. Men den er i stræk-stof og jeg kan mærke at jeg kan passe den længe endnu. Den sad pænt i starten, den sad pænt til jul og den sidder stadig pænt... Har bestilt en anden kjole i str. 14 og satser på den også sidder pænt

Tror generelt det er smart at bestille en str større end de egentlig anbefaler, så kan man vel også bruge tøjet længere?

... den kjole jeg er blevet vild med hedder i øvrigt " ASOS Maternity Skater Dress With Sweetheart Neck" (og er på udsalg)

Anmeld

23. januar 2013

mth1987

Kia2013 skriver:

Jeg har ikke prøvet at retunere deres tøj, men det må næsten stå på siden?

De har sådan en størrelsesguide, også for gravide, omend jeg indtil videre har valgt en størrelse større end hvad der står alligevel. Fx burde jeg ifølge deres have været en str 10 i "maternity" for 2 mdr siden, men valgte altså en str 12 alligevel - og den sidder perfekt. Nu har jeg så som sagt bestilt en kjole mere magen til, i samme str, selvom jeg nu er blevet større. Men den er i stræk-stof og jeg kan mærke at jeg kan passe den længe endnu. Den sad pænt i starten, den sad pænt til jul og den sidder stadig pænt... Har bestilt en anden kjole i str. 14 og satser på den også sidder pænt

Tror generelt det er smart at bestille en str større end de egentlig anbefaler, så kan man vel også bruge tøjet længere?

... den kjole jeg er blevet vild med hedder i øvrigt " ASOS Maternity Skater Dress With Sweetheart Neck" (og er på udsalg)

Ja den så jeg godt. Har lige kigget hurtigt og fandt to kjoler og en bluse. Men bruger normalt str 42 det svarer vidst til 14 men syntes bare det virker voldsomt at sku op i en 16

Anmeld

23. januar 2013

Miss BananaHammock

Jeg har købt rigtig meget mamalicious - synes meget af det så anderledes ud når det kom på. Men deres kjoler passede mig bedst da jeg var højgravid. Ellers har jeg et par bukser fra h&m.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.