Er bestemt ikke ude på at genere dig. Men kender privat en kostrådgiver til småbørn der han en noget længere uddannelse end SP, + har masser af info om de skader børn kan risikere at få fordi forældrenen fylder dem med grød for tidligt og i for store mængder + alt muligt andet.
Så det var overhovedet ikke chikane bestemt for dig, mere generelt omkring babyer om mad.
Kunne ikke drømme om at nødgøre folk fordi jeg ikke er enig. Men der er en rigtig god grundt til at flere og flere børn bliver syge og tidlig kost er altså en af dem...uanset hvad sp siger.
Det er da heller ikke fordi jeg selv er glad for at give hende grød over en uge for tidligt, kun fordi hun er for tynd nu.
Kunne jeg vente meget længer tid gjorde jeg det da gerne.
Og ren frugtmos er syre for deres mave, uanset hvad SP siger.
Så jeg vil ikke sige du fodre dit barn forkert, slet ikke, bare at det kan være mege hård kost for et lille barn der så ikke engang er 4 mdr.
Men vi er jo alle forskellige og giver det vi mener er rigtigt uanset hvad andre siger

Der skal være plads til forskellighed og meninger.også når de gælder spædbarnskost.
Jorder aldrig flk jeg ikke kender personligt og vil bestemt heller ikke jorde dig bare fordi vi ikke er enige i hvad der er godt eller ej
Anmeld