Amerikansk Olie.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.012 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg er nu MEGET tæt på termin, og kunne godt tænke mig at få min lille baby i armenene - helt igår faks
har lige læst mig frem til at Amerikansk olie sku være godt til at fremkalde veer, er der nogen der har erfarring med det?
- eller evt har andre råd :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

Thalia

Det er rigtigt at amerikansk olie kan sætte en fødsel i gang, menkun hvis du vitterligt er moden til at føde.

Amerikansk olie er et kraftigt afføringsmiddel så det der er i praksis sker er at du sætter så meget gang i dine tarme at de provokerer din livmoder der så på sigt måske begynder at trække sig sammen.

Ud over veer kan du være helt sikker på en voldsom gang diarre.

Det er i øvrigt enormt stressfuldt for babyen at få fremprovokeret en fødsel på den måde, så personligt ville jeg aldrig vælge det. Fødsler er hårde nok uden at man behøver sætte babyen i en endnu mere sårbar position.

Anmeld

23. januar 2013

Anonym trådstarter

Thalia skriver:

Det er rigtigt at amerikansk olie kan sætte en fødsel i gang, menkun hvis du vitterligt er moden til at føde.

Amerikansk olie er et kraftigt afføringsmiddel så det der er i praksis sker er at du sætter så meget gang i dine tarme at de provokerer din livmoder der så på sigt måske begynder at trække sig sammen.

Ud over veer kan du være helt sikker på en voldsom gang diarre.

Det er i øvrigt enormt stressfuldt for babyen at få fremprovokeret en fødsel på den måde, så personligt ville jeg aldrig vælge det. Fødsler er hårde nok uden at man behøver sætte babyen i en endnu mere sårbar position.

okay, tak for dit svar.

Anmeld

23. januar 2013

Muffinmus

Amerikansk olie kan, som med orgasmer, sætte en fødsel i gang HVIS den selv ville have været startet indenfor kort tid, ikke en uge, men måske timer eller en dag måske:-D
Så næsten alle der har prøvet er endt med nul veer, men har til gengæld siddet på wc i nogle dage med lort op til ørene:-D di ja, ananas siger at kunne det samme, men du skal jo æde syv af dem;-) så, mit råd er lige som os andre, at vente til babyen rent faktisk vil ud og sige hej:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.