Hvorfor ser denne test sådan ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. januar 2013

Anonym trådstarter

??? :/ 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

Thalia

Den er negativ, men den er blevet meget våd og det kan godt få overskudsfarve til at flyde fra kontrolstregen.

Anmeld

23. januar 2013

Zelinasmor

Thalia skriver:

Den er negativ, men den er blevet meget våd og det kan godt få overskudsfarve til at flyde fra kontrolstregen.

Anmeld

23. januar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

??? :/ 

Jeg tror også det skyldes overskudsfarve. 

Anmeld

23. januar 2013

Anonym trådstarter

Tak for svar :/

Anmeld

23. januar 2013

Papillon

Er den ikke ugyldig? For mig at se, er stregen teststregen og ikke kontrolstregen, og det plejer da at betyde ugyldig?

Anmeld

23. januar 2013

Miss Church

Kitkat92 skriver:

Er den ikke ugyldig? For mig at se, er stregen teststregen og ikke kontrolstregen, og det plejer da at betyde ugyldig?

Gud ja det kan du da have ret i! Kontrolstregen burde jo være længst væk fra det stykke man tisser på? Så test-stregen er der, men ingen kontrol-streg. Så må den være ugyldig 

Anmeld

23. januar 2013

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Gud ja det kan du da have ret i! Kontrolstregen burde jo være længst væk fra det stykke man tisser på? Så test-stregen er der, men ingen kontrol-streg. Så må den være ugyldig 

Hmm. Kan den være ugyldig? Jeg har skilt den ad, så jeg er ikke sikker på om det var det blå eller det hvide der egentlig blev tisset på. Tror det var det blå. :/

Men jeg skal først have mens d 31 så det er et godt stykke tid endnu. Jeg var bare spændt og har før kunnet teste 3+4. Så håbede den slog ud nu 3+2

Anmeld

23. januar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Hmm. Kan den være ugyldig? Jeg har skilt den ad, så jeg er ikke sikker på om det var det blå eller det hvide der egentlig blev tisset på. Tror det var det blå. :/

Men jeg skal først have mens d 31 så det er et godt stykke tid endnu. Jeg var bare spændt og har før kunnet teste 3+4. Så håbede den slog ud nu 3+2

Ja det ville jeg da mene. Men hvis det er det blå du har tisset på er det jo kontrol-stregen som man kan se. Hmm.. Det ved jeg dælme ikke så.  

Ork så er der jo håb endnu  
Så  jeg for at der kommer en positiv test, uden tvivl, i løbet af den næste uges tid

Anmeld

23. januar 2013

UnderCover37

Anonym skriver:

Den er ugyldig - det vil du også kunne finde et billede af i indlægssedlen. (er det ikke en Valmed?)

Det er ikke den blå del der har absorberet urinen men derimod den hvide ende, det er et sugende stykke hvilket man også kan se.

Ta en ny om et par dage når nu du ikke er længere henne og held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.