Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Allesammen...
Jeg havde forventet menstruation den 19/1-2013... Jeg tog så en test som vidste svagt positivt... jeg bliv enorm glad. Jeg tog så til lægen for at få det bekræftet og testen ved lægen var også svag positiv... kan jeg jeg regne med en graviditet nu hvor jeg har fået 2 svage teste.. Jeg er meget frusteret over det og jeg har allermest lyst til at blive skannet for at få vished om jeg er gravid... Jeg er et nervevrag når det kommer til om jeg er gravid eller ej... Hvad tror i... Hilsen maria
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vil teste senere på ugen... Men det er mine harmoner som styrter rundt inde i mig... Men jeg har symtomerne på graviditet
*Har lille spirer i maven 4+3*>33 skriver: Hej Allesammen... Jeg havde forventet menstruation den 19/1-2013... Jeg tog så en test som vidste svagt positivt... jeg bliv enorm glad. Jeg tog så til lægen for at få det bekræftet og testen ved lægen var også svag positiv... kan jeg jeg regne med en graviditet nu hvor jeg har fået 2 svage teste.. Jeg er meget frusteret over det og jeg har allermest lyst til at blive skannet for at få vished om jeg er gravid... Jeg er et nervevrag når det kommer til om jeg er gravid eller ej... Hvad tror i... Hilsen maria
Du er ik særlig langt henne så jeg ville teste igen om nogle dage og se om den ik er mere positiv Jeg testede kun svagt positiv, aldrig bragende!
Om de er svage eller ej, er resultatet det samme. En streg er en streg og er der hele to af dem, er du gravid. Tillykke.
Det er jeg glad for at høre... Skal jeg fortælle kæresten det eller vente lidt endnu
*Har lille spirer i maven 4+3*>33 skriver: Det er jeg glad for at høre... Skal jeg fortælle kæresten det eller vente lidt endnu
Det vil jeg fortælle ham..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128