Forvirret igen igen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

631 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Hej Allesammen...

Jeg havde forventet menstruation den 19/1-2013...  Jeg tog så en test som vidste svagt positivt...  jeg bliv enorm glad.  Jeg tog så til lægen for at få det bekræftet og testen ved lægen var også svag positiv... kan jeg jeg regne med en graviditet nu hvor jeg har fået 2 svage teste.. Jeg er meget frusteret over det og jeg har allermest lyst til at blive skannet for at få vished om jeg er gravid...   Jeg er et nervevrag når det kommer til om jeg er gravid eller ej... Hvad tror i... Hilsen maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

Frkmtc

Har du prøvet at teste igen?
Hvis jeg var dig ville jeg tage til lægen og få taget en blodprøve , der kan de se det 100% om der er noget eller ej ..

Anmeld

23. januar 2013

Vil teste senere på ugen...  Men det er mine harmoner som styrter rundt inde i mig...  Men jeg har symtomerne på graviditet

Anmeld

23. januar 2013

Team Putte

*Har lille spirer i maven 4+3*>33 skriver:

Hej Allesammen...

Jeg havde forventet menstruation den 19/1-2013...  Jeg tog så en test som vidste svagt positivt...  jeg bliv enorm glad.  Jeg tog så til lægen for at få det bekræftet og testen ved lægen var også svag positiv... kan jeg jeg regne med en graviditet nu hvor jeg har fået 2 svage teste.. Jeg er meget frusteret over det og jeg har allermest lyst til at blive skannet for at få vished om jeg er gravid...   Jeg er et nervevrag når det kommer til om jeg er gravid eller ej... Hvad tror i... Hilsen maria

Du er ik særlig langt henne så jeg ville teste igen om nogle dage og se om den ik er mere positiv Jeg testede kun svagt positiv, aldrig bragende!

Anmeld

23. januar 2013

Miss Kat

Om de er svage eller ej, er resultatet det samme. En streg er en streg og er der hele to af dem, er du gravid.  Tillykke.

Anmeld

23. januar 2013

Det er jeg glad for at høre...  Skal jeg fortælle kæresten det eller vente lidt endnu

Anmeld

23. januar 2013

Frkmtc

Det er jeg glad for at høre...  Skal jeg fortælle kæresten det eller vente lidt endnu

Ja selvfølgelig skal kæresten af vide det , lige så snart du har testet . Det er bare min mening

Anmeld

23. januar 2013

Det vil jeg fortælle ham..

Anmeld

23. januar 2013

L&V

Der ska jo helst være en udvikling i stregens tydlighed i forhold til at dit hcg niveau stiger.. Men lægen må da ha sagt noget??

Anmeld

23. januar 2013

2babygirls

Hej Allesammen...

Tag en clear blue digital, så er du ikke længere i tvivl. Mine var også svage i mange dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.