Hvordan er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. januar 2013

MosterA

din dreng klippet?

Jeg har en søn på knap 16 mdr. som jeg endnu ikke har kunne få mig selv til at klippe da han har de fineste krøller (dog mest når det er vådt), men nu skal det være - har bestilt tid til på fredag.

Nu kommer det store dilemma bare - hvordan skal han klippes. JEg ved det ikke skal være noget med hanekam eller helt kort, men ellers er jeg på bar bund.

Så jeg ville blive så glad tøser, hvis I ville sende mig billeder af jers små guldklumper så jeg kan få lidt inspiration! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

Janni.

Jeg har Silas som bliver 2 år i Marts.. Det er et sandt mareridt at få ham klippet. Han hader det virkelig og bliver dybt ulykkelig, så her tager vi blot lidt af længden, så hurtig som vi nu kan.
Han har ikke nogen frisure som sådan endnu.

Anmeld

23. januar 2013

Ka+Ma=Be

MosterA skriver:

din dreng klippet?

Jeg har en søn på knap 16 mdr. som jeg endnu ikke har kunne få mig selv til at klippe da han har de fineste krøller (dog mest når det er vådt), men nu skal det være - har bestilt tid til på fredag.

Nu kommer det store dilemma bare - hvordan skal han klippes. JEg ved det ikke skal være noget med hanekam eller helt kort, men ellers er jeg på bar bund.

Så jeg ville blive så glad tøser, hvis I ville sende mig billeder af jers små guldklumper så jeg kan få lidt inspiration! 

Orrk Benjamin på 15 måneder er blevet klippet maange gange! hehe.

Som regel har jeg taget siderne med 9 mm på maskinen og så klippet toppen med saks, så det er lidt længere end det andet, men her sidste gang klippede jeg det hele med 9 mm  

Anmeld

23. januar 2013

Camilla..

din dreng klippet?

malik har vi altid klippede kort i siderne..

Billede 2 er lige efter, bare for at vise hvor kort det er.. ( men det vokser simpelthen så hurtigt...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. januar 2013

MosterA

Janni. skriver:

Jeg har Silas som bliver 2 år i Marts.. Det er et sandt mareridt at få ham klippet. Han hader det virkelig og bliver dybt ulykkelig, så her tager vi blot lidt af længden, så hurtig som vi nu kan.
Han har ikke nogen frisure som sådan endnu.

Tror måske også bare det ender med at det bare skal være lidt kortere. Kan ikke nænne at det hele skal af 

Håber at min dreng tager det noget pæner med at blive klippet

Anmeld

24. januar 2013

Nemesis

MosterA skriver:

Tror måske også bare det ender med at det bare skal være lidt kortere. Kan ikke nænne at det hele skal af 

da han var lille tog vi bare spidserne, men tilsidst var vi nødt til at få han klippet kort, da han simpelthen har så meget og tæt hår at hans hovedbund bliver irriteret når håret er lidt længere.

Det har så betydet at krøllerne er forsvundet..øv øv.

Anmeld

24. januar 2013

Dorthe1986

Emil er blevet klippet en gang og det var tilbage i oktober. Han er nu 21 måneder Og hold nu op det trænger igen Men her får vi bare klippet spidser og ordnet nakken

Anmeld

24. januar 2013

Janni.

MosterA skriver:

Krydser fingre for jer

Anmeld

24. januar 2013

Nessie

Vi har selv prøvet at klippe vores dreng 1 gang, men det var ikke nogen succes, så nu går vi til frisør hver gang

Han bliver klippet lidt kort i siderne og nakken (ikke meget kort) og lidt længere på toppen, så man stadig kan se krøllerne

God fornøjelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.