Fokus på sukker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. januar 2013

Ka+Ma=Be

Det var da godt nok "pudsigt" med alle de anonyme sukkerdebatter lige pludseligt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

Mettefpigen

Jaaa det kan være en der ikk er så glad for at stå frem....
Hihi jaa jeg har lavet nogle debatter om boligstøtte/friplads så de kører også lidt rundt

Anmeld

23. januar 2013

Ka+Ma=Be

Mettefpigen skriver:

Jaaa det kan være en der ikk er så glad for at stå frem....
Hihi jaa jeg har lavet nogle debatter om boligstøtte/friplads så de kører også lidt rundt

Det har jeg slet ikke set!

Tja jeg er nok bare evig mistænksom haha. Men det er da under alle omstændigheder fint at sætte fokus på! Der vil altid være nogle til at skille vandene

Anmeld

23. januar 2013

Sillemoar

Ka+Ma=Be skriver:

Det var da godt nok "pudsigt" med alle de anonyme sukkerdebatter lige pludseligt....

synes egentlig stadig at anonymiteten bliver misbrugt lidt herinde

Anmeld

23. januar 2013

Laulund87

Mistænksom over hvad? Måske det bare er tilfældigt og at det ikke er samme person. Uanset hvad er jeg ligeglad og synes ikke det betyder noget

Anmeld

23. januar 2013

Ka+Ma=Be

Laulund87 skriver:

Mistænksom over hvad? Måske det bare er tilfældigt og at det ikke er samme person. Uanset hvad er jeg ligeglad og synes ikke det betyder noget

Mistænksom er måske det forkerte ord, men blot undrende

Men nej det gør mig heller ikke spor Uanset intentionen, synes jeg det er fint at sætte fokus på - og specielt relevant på et debatforum omhandlende børn.

Anmeld

23. januar 2013

Ka+Ma=Be

Sillemoar skriver:

synes egentlig stadig at anonymiteten bliver misbrugt lidt herinde

Tja, jeg har fået det okay med det Jeg kan til tider undre mig, men jeg kan godt sætte mig ind i, at ikke alle ønsker at kunne googles, eller for den sags skyld ikke har brug for at dele noget om sig selv.

Anmeld

23. januar 2013

Laulund87

Ka+Ma=Be skriver:

Mistænksom er måske det forkerte ord, men blot undrende

Men nej det gør mig heller ikke spor Uanset intentionen, synes jeg det er fint at sætte fokus på - og specielt relevant på et debatforum omhandlende børn.

Undrende kan jeg være med på

Ja det synes jeg også er fint

Anmeld

23. januar 2013

Sillemoar

Ka+Ma=Be skriver:

Tja, jeg har fået det okay med det Jeg kan til tider undre mig, men jeg kan godt sætte mig ind i, at ikke alle ønsker at kunne googles, eller for den sags skyld ikke har brug for at dele noget om sig selv.

jeg hidser mig absolut heller ikke op over det

men synes måske bare det er lidt sært at bede om en opskrift fx eller spørge ind til tøj, navne osv som anonym

Anmeld

23. januar 2013

Team Putte

Ka+Ma=Be skriver:

Synes personligt det er noget mærkeligt at skulle være anonym for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.