kinesisk kalender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.103 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. januar 2013

Trunte<3

Hejsa.

Nu vil jeg lige høre jer om jeres erfaringer mht den kinesiske kalender.. Jeg har luge fundet den 4 forskellige steder på nettet ( alle er ikke ens!!) nå men fakta er at jeg har en søn, en datter, en søn og venter nu endnu en datter..

Og kalenderene siger 4 piger eller Dreng Dreng pige pige.. Så her virker det kun på 50%

Er der nogle hvor den passer bedre, eller nogle der ved hvor den RIGTIGE kalender findes henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

Team Putte

Trunte<3 skriver:

Hejsa.

Nu vil jeg lige høre jer om jeres erfaringer mht den kinesiske kalender.. Jeg har luge fundet den 4 forskellige steder på nettet ( alle er ikke ens!!) nå men fakta er at jeg har en søn, en datter, en søn og venter nu endnu en datter..

Og kalenderene siger 4 piger eller Dreng Dreng pige pige.. Så her virker det kun på 50%

Er der nogle hvor den passer bedre, eller nogle der ved hvor den RIGTIGE kalender findes henne?

Den jeg fandt passede heller ik da jeg ventede Ida.. Hun skulle efter kalenderen være en dreng og så må jeg indrømme at hun mangler en væsentlig del i ble-området for at få det til at stemme

Anmeld

23. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Trunte<3 skriver:

Hejsa.

Jeg fandt 2 kalendere og de sagde begge at vi skal have en dreng, men det skal vi altså ikke 

Tror bare at man skal se de kalendere som en sjov ting og passer de, jamen så passer de  hehe

Anmeld

23. januar 2013

AnthonsMor

Trunte<3 skriver:

Hejsa.

Dem jeg har fundet har ikke passet på ham jeg skal føde i marts, medmindre han viser sig at være en pige når han kommer ud

Anmeld

23. januar 2013

Miss Kat

Jeg tror altså også kun, man skal se den som sjov og spas og intet andet.  Ifølge kalenderen venter vi en dreng, men han manglede altså tappen til begge de sidste scanninger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.