hundehvalpe til salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2013

FrkZier

Kongmulle skriver:

Tænkte nøjagtig det samme. Syntes også forventningerne er lidt store

da vi havde hvalpe (12 styks) var de altså renlige inden de blev hentet af deres nye ejere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

FrkZier

Kief31 skriver:

Undre mig over folks spørgsmål.. Er de renlige?? Hvad forventer man lige, 5 uger gamle hvalpe? Er det folk der aldrig har haft med hund at gøre?

da vi havde hvalpe (12 styks) var de altså renlige inden de blev hentet af deres nye ejere

Anmeld

23. januar 2013

Hailiesmom11

LMX skriver:

Hahaha.. Lige mine ord

Vores Berner var 4½mdr inden han var 100% renlig..

Lækre hundebasser iøvrigt!

Ja det tager lidt tid at lære det..
Tak skal du ha

Anmeld

23. januar 2013

Kief31

FrkZier skriver:

Jeg tør vædde på at de ikke har været renlige som 5 ugers.. Er selv DKK opdrætter, og ved godt hvad det vil sige at have hvalpe..

Anmeld

23. januar 2013

FrkZier

Kief31 skriver:

Jeg tør vædde på at de ikke har været renlige som 5 ugers.. Er selv DKK opdrætter, og ved godt hvad det vil sige at have hvalpe..

jeg forstod nu også spørgsmålene, som værende om de var renlige - når de blev solgt. men det kommer jo også an på hvordan man læser tingene, men det er absolut ikke umuligt at få en renlig hvalp, hvis dem der har hvalpene har tid og overskud til at arbejde med det

Anmeld

23. januar 2013

Kongmulle

FrkZier skriver:

nu er de her jo så heller ikke klar til nye hjem endnu vel! Men godt for jer at i havde super hvalpe. De fleste hvalpe er dog en del ældre til Info. 

Anmeld

24. januar 2013

Kief31

Kongmulle skriver:

nu er de her jo så heller ikke klar til nye hjem endnu vel! Men godt for jer at i havde super hvalpe. De fleste hvalpe er dog en del ældre til Info. 

Der står jo heller ikke om de 12 hvalpe var et halvt år inden de blev solgt

Anmeld

24. januar 2013

FrkZier

Kongmulle skriver:

roooo på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.