Fotograf på Sjælland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

673 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. januar 2013

...,

Hej tøser Jeg skal giftes til april og mangler en fotograf til at tage billeder ved vielsen og nogen fine billeder af mig og min kommende mand efter vielsen.. - har kigget lidt rundt ved diverse fotografer på nettet og synes virkelig det er dyrt! Kender i en dygtig men billig fotograf på Sjælland, bryllupet skal holdes i Greve..Håber i kan hjælpe, kærligst Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Trine89

Hej, 

Min kæreste tager billeder og har før taget billeder ved bryllupper, med godt resultat. 

Vi bor godt nok på fyn, men han kan sagtens komme til sjælland. 

Jeg kan få ham til at skrive en mail til dig med priser og andet info hvis det kunne have interesse?? 

Hvornår skal brylluppet stå?

Anmeld

22. januar 2013

Lady Marion <3

Jeg kender en hamrende god model fotograf i Gentofte  han er ikke ret dyr

Anmeld

22. januar 2013

...,

Trine89 skriver:

Hej, 

Min kæreste tager billeder og har før taget billeder ved bryllupper, med godt resultat. 

Vi bor godt nok på fyn, men han kan sagtens komme til sjælland. 

Jeg kan få ham til at skrive en mail til dig med priser og andet info hvis det kunne have interesse?? 

Hvornår skal brylluppet stå?

Bliver det ikk for dyrt for ham at tage herover broen er da ikke helt billig.. Det er d 13 april

Anmeld

22. januar 2013

Trine89

Frøken Fyllgraf :0) skriver:

Bliver det ikk for dyrt for ham at tage herover broen er da ikke helt billig.. Det er d 13 april

Jeg kan ikke sige helt 100 hva prisen vil blive.

Men har i evt et max beløb det må blive så kan jeg hør ham ad??

Anmeld

22. januar 2013

...,

Lady Marion <3 skriver:

Jeg kender en hamrende god model fotograf i Gentofte  han er ikke ret dyr

Super, ved hvor han ligger pris mæssigt ?

Anmeld

22. januar 2013

...,

Trine89 skriver:

Jeg kan ikke sige helt 100 hva prisen vil blive.

Men har i evt et max beløb det må blive så kan jeg hør ham ad??

Vi har ikke noget max beløb men vil gerne gøre det billigt da det er det sted jeg helst vil spare på Men det løber jo nok lidt op når han ska betale kørsel begge veje.. Desværre

Anmeld

22. januar 2013

Trine89

Frøken Fyllgraf :0) skriver:

Vi har ikke noget max beløb men vil gerne gøre det billigt da det er det sted jeg helst vil spare på Men det løber jo nok lidt op når han ska betale kørsel begge veje.. Desværre

Vi plejer at beregne kørsel efter tog priserne da det er dem som er mest stabile. Benzinen er jo ikke helt til at regne med. 

og hans time priser ligger på omkring 3-400 kroner. 

Dette vil være lidt et skud i tågen, men ville tro det måske kan gøres for omkring 1500 kroner (inkl. transport). og så vil I kunne vægle nogle af de bedste billeder ud, og så vil han redigere dem og gøre dem klar til print. Der kan også laves print for en merpris (men det er bare de samme priser som man selv betale nede i fotobutikken) 

men som sagt det er et skud i tågen med prisen, kan ikke lige spørge ham nu da han snakker i telefon. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.