Emmaljunga edge duo/mondial duo - hva er forskellen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.143 visninger
9 svar
1 synes godt om
22. januar 2013

lycly

Vi har tænkt os at købe en combivogn til lillebror og jeg VIL have emmaljunga. Men de har to forskellige og jeg kan ikke lige lure hvad forskellen er på dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Victoria2013

Jeg følger lige med hér... vi er også ret hooked på en Emmaljunga Edge, men ved heller ikke lige hvad forskellen er? Er Mondial større?

Anmeld

22. januar 2013

Leyla94

Jeg følger lige med

Anmeld

22. januar 2013

Mom2

LuLy skriver:

Vi har tænkt os at købe en combivogn til lillebror og jeg VIL have emmaljunga. Men de har to forskellige og jeg kan ikke lige lure hvad forskellen er på dem?

Har lige lavet en sammenligning for dig

http://www.emmaljunga.com/index.php?no_rewrite=1&page=555&jamfor[]=2&jamfor[]=1&go=OK

Anmeld

22. januar 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3

Jeg har en Emmajunga egde duo til sAlg hvis det er ;D

Anmeld

22. januar 2013

K&S

LuLy skriver:

Det er vist nok bunden, der er størst forskel på - vi valgte mondial fordi den har termobund, der har edgen ikke 

Anmeld

22. januar 2013

Ka+Ma=Be

Da vi købte vores fik vi at vide, at det kun var udseendet der var forskellen!

Anmeld

23. januar 2013

Victoria2013

K&S skriver:

Det er vist nok bunden, der er størst forskel på - vi valgte mondial fordi den har termobund, der har edgen ikke 

Der er termobund i Edge'n, det fik vi i hvert fald vist i søndags da vi så på barnevogne

Det eneste der irriterer os lidt er, at vi fik fortalt at Edge'n ikke er godkendt som 'sovevogn' til daglig... det er den anden måske?

Anmeld

23. januar 2013

MIWULA

Forskellen er vist bare at det er to forskellige stel.  Du kan helt sikkert læse om det på www.emmaljunga.com 

Anmeld

17. februar 2013

Tranebaer

Jeg har haft to forskellige Emmaljunga-tvillingekombivogne (ved ikke hvad de hed), men de gik begge to forholdsvist hurtigt i stykker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.