Pasning af bonusbarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.063 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. januar 2013

Anonym trådstarter

Hans søn er her 6 dage om måneden så det er begrænset hvor meget pasning der har været behov for. Min søn har boet sammen med os hver dag i 3 år,så for mig burde det falde mere naturligt at "stedfar" passer ham mens jeg er væk engang imellem end hvis jeg skal tage ham med eller skaffe anden pasning. Sidst hvor jeg sagde at jeg skulle noget 1 dag i feb og derfor skulle have drengen set efter,så spurgte "stedfar" hvorfor han skulle se efter ham når jeg aldrig ser efter hans bio søn. Æhmmm fordi han er her sjællent og der ikke har været behov for pasning i lange tider hvad angår hans bio søn. Hmf. "stedfar": Jeg vil ikke passe ham hver gang du skal et eller andet. (Jeg skal noget 1 GANG om måneden hvor jeg har brug for pasning) og det er 1 gang for meget åbenbart. Jeg syntes det virker ånssvagt at vi skal holde regnskab. Skal jeg passe hans bio søn når han er her så sjællent for at optjene tilladte pasningsdage af min søn? Det virker jo helt ude i skoven 

Holder i også regnskab på den måde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

raca

jeg var flyttet på stedet,

dit barn bor sammen med jer ikke?

ergo er i fælles om det, han var en del af pakken da i flyttede sammen, han er der i dagligdagen så self skal han lage lige ansvar for barnet, det skurre i mine øre det der pasning af dit og mit barn.. i bor sammen og i tager ansvar for jeres børn.. så er den ikke meget længre i min verden..

hvad så hvis i får et fællesbarn.. vil der så være sådan 1 fast andenragsbarn din sammen lever kun tager sig af når det passer ham, jeres fællesbarn han er forpligtigt til..

Anmeld

22. januar 2013

millesofie

Anonym skriver:

Hans søn er her 6 dage om måneden så det er begrænset hvor meget pasning der har været behov for. Min søn har boet sammen med os hver dag i 3 år,så for mig burde det falde mere naturligt at "stedfar" passer ham mens jeg er væk engang imellem end hvis jeg skal tage ham med eller skaffe anden pasning. Sidst hvor jeg sagde at jeg skulle noget 1 dag i feb og derfor skulle have drengen set efter,så spurgte "stedfar" hvorfor han skulle se efter ham når jeg aldrig ser efter hans bio søn. Æhmmm fordi han er her sjællent og der ikke har været behov for pasning i lange tider hvad angår hans bio søn. Hmf. "stedfar": Jeg vil ikke passe ham hver gang du skal et eller andet. (Jeg skal noget 1 GANG om måneden hvor jeg har brug for pasning) og det er 1 gang for meget åbenbart. Jeg syntes det virker ånssvagt at vi skal holde regnskab. Skal jeg passe hans bio søn når han er her så sjællent for at optjene tilladte pasningsdage af min søn? Det virker jo helt ude i skoven 

øhhh
for mig virker det helt forkert

altså hvordan er i en familie
tager du dig ikke af hans søn når han er der? og tager han sig ikke af din søn i hverdagen?

jeg ved ikke hvad jeg skal svare er helt paf

hvor gamle er børnene?

Anmeld

22. januar 2013

Victoriasmor88

Altså nu var der ingen der skulle presse mig til at passe min bonusdatter.. Det er altså 100 % mit eget valg. 

Men når min kæreste har brug for pasning tager jeg hende gerne, fordi hun er en dejlig pige  jeg tilbyder det ofte selv, men skal jeg noget, ja så må have bare skaffe pasning, sådan er det  

Anmeld

22. januar 2013

baby012

Det forstår jeg ikke ???  

i har ikke et følles barn ? 

Og i er ikke fælles om jeres børn i har med en anden når de er der ? 

Set virker ikke rigtig som om at i er en familie .. Men mere er kærester, og har hver sin familie ?? 

Synes godt nok det er rodet  

Anmeld

22. januar 2013

Anonym trådstarter

Det er mig der sørger for det meste. Jeg smøre madpakker til hans bio søn,jeg aktivere ham og lytter m.m. Det virker bare forkert at jeg en gang om måneden skal "optjene" timer for at det er ok at han ser efter min søn? Jeg troede ikke det var sådan man var en familie 

Anmeld

22. januar 2013

W&M <3

Anonym skriver:

Det lyder godt nok meget underligt .. 

Her er vi en familie hvor vi har to børn hver fra tidligere forhold, men skal jeg noget er det mest naturlige for os at han kigger efter mine unger som bor her fuldtid og ja hans piger kommer hver 2. weekend og skal han lige ordne noget ja så ser jeg da efter dem..  Der er ikke noget med dine og mine børn på den front.. Vi er EN familie..

Så synes da du skal konfrontere ham med det og om han ikke har tænkt sig at i skal være en familie som hjælper og støtter hinanden .. Er det fordi han ikke bryder sig om det du skal, den ene gang om måneden .. ? kunne godt lyde lidt sådan i mine øre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.