17+0 og mens smerter???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. januar 2013

naomi

Jeg har nu i en times tid siddet med menssmerter Er det normalt på dette tidspunkt i graviditeten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

baby012

naomi skriver:

Jeg har nu i en times tid siddet med menssmerter Er det normalt på dette tidspunkt i graviditeten?

Det er normalt at ligment smerterne er kraftigere nu, end i starten .. 19+0 kunne jeg mærke en tydelig forskel .. 

Og her til sidst er det endnu værre 

Håber det hele er som det skal være 

Anmeld

22. januar 2013

naomi

Lahn11 skriver:

Det er normalt at ligment smerterne er kraftigere nu, end i starten .. 19+0 kunne jeg mærke en tydelig forskel .. 

Og her til sidst er det endnu værre 

Håber det hele er som det skal være 

Synes bare ikke det føles som ligamentsmerter.. synes ligamentsmerter mere er såden en sikkende, hivende smerte der skærer.. det her er virkelig ligesom menssmerter....

Anmeld

22. januar 2013

Palaja

Ja, det er helt normalt når livmoderen skal udvide sig. Jeg har dem også selvom det er 2. gang jeg er gravid og er 33+5 Første graviditet syntes jeg at jeg havde meget ondt, så selvfølgelig kan man blive bekymret.

Men er ret sikker på at du bare har ligamentsmerter 

Anmeld

22. januar 2013

baby012

naomi skriver:

Synes bare ikke det føles som ligamentsmerter.. synes ligamentsmerter mere er såden en sikkende, hivende smerte der skærer.. det her er virkelig ligesom menssmerter....

Er du nervøs ville jeg ringe til FG og snakke med dem (eller lægen) 

synes det lyder som helt almindelige ligmentsmerter.. og de bliver meget kraftigere nu.. Og mine føles også som mens smerter ..  

Anmeld

22. januar 2013

AnthonsMor

naomi skriver:

Det er garanteret ligamentsmerter.. I starten havde jeg også sådan en stikkende følelser i underlivet, men det er mere blevet til en længere varende "smerte", som egentlig ikke er skide behagelig.. Det kan også være plukkeveer?

Tror i hvert fald ikke der er noget at bekymre sig om

Anmeld

22. januar 2013

naomi

Tak for svar alle sammen Tror heller ikke det er noget. Det er min 2. graviditet men det er jo det der følger med som mor - BEKYMRING

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.