leder efter et hus til leje på nordfyn må ikke være med oliefyr eller el varme og husdyr skal være tilladt og der skal være garase til 4500kr om mdr
jeg leder og jeg leder men kan ikke finde noget
til det vi har råd til jeg er syg med fibromyalgi så er på kontanthjælp og min kæreste er lærling som smed og det hus vi bor i nu er på el så vi har ikke råd til at varme det op vi har brændeovn i stuen men det kan ikke varme huset op så vi har måtte flytte vores seng fra soveværelset og ned i stuen men nu hvor det er så koldt kan vi ingen gang få varmet stuen ordenligt op så når vi vågner om morgen er det så pisse koldt! og det er mega koldt hele dagen osse vi kan højst få det en smle lunt
og da jeg jo har sygdommen fibromyalgi kan jeg ikke tåle kulde det får min krop til at gøre dobbelt så ondt
så plis vis i ser noget på nordfyn så skriv til mig og det skal være på nordfyn på grund af min sag ved kommunen og helst med have da jeg ikke har kræfter til at gå med min hund mere ind 2 gange om dagen altså morgen og aften så han ikke laver i haven håber virkelig der er nogen der vil skrive vis de ved besked med et hus
Anmeld