Når de ikke vil have grød mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.072 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. marts 2008

Tynen

Hvad giver man så til morgenmad?

Hun plejer at få havregrød, øllebrød, risgrød m. smag og alt det andet grød man kan købe, men det har ikke interesse mere.

Er det bare at give franskbrød m. ost eller andet på?
Og hvad kan man putte på som afveksling?
Det må da være træls at få bondebrød hele tiden.

Er marmelade for "vildt" og sødt?

Trine - Lost

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2008

Sille

Tynen skriver:

Hvad giver man så til morgenmad?

Hun plejer at få havregrød, øllebrød, risgrød m. smag og alt det andet grød man kan købe, men det har ikke interesse mere.

Er det bare at give franskbrød m. ost eller andet på?
Og hvad kan man putte på som afveksling?
Det må da være træls at få bondebrød hele tiden.

Er marmelade for "vildt" og sødt?

Trine - Lost

Haha.. tynen du skal da ik ha det nemt med den mad der hva...;) Nu det pludselig grød hun ik vil have..

Hva med yoghurt med havregryn på???
Eller noget grov-bolle med smør og ost???

Anmeld

15. marts 2008

Rasmine

FLØDEBOLLER OG LAKRIDSPIBER!!!
:D

Anmeld

15. marts 2008

Nadi

Hva med noget youghurt og lidt reven frugt oven på?? Hvis du prøver med en lille smule og ser hvordan hun reagere på det, for man skal jo være lidt forsgtig med de mælkeprodukter. Du kunne måske også prøve at gemme havregrøde med noget frugtmos. Det år Oliver o morgenen og det er bare et hit. Så hvis hun stadig vil have frugtmos så kunne det måske være en ide??

Held og lykke med fodringen, du har vist mere brug for det end andre :)

-Nadia

Anmeld

15. marts 2008

Tynen

Må prøve det med bollen..

Hun gider bare generelt ikke skemad mere - Har nemlig prøvet snigeren med frugtmosen på havregrød ;)

Det kunne jo også være hun ville spise hvis det var med frisk revet frugt på - Men tvivler! Den lille mide gør det ikke særlig nemt :)

Trine - Der gav ungen lidt flødebolle at gratte med igår - Det er noget der var godt for SPén :)

Anmeld

15. marts 2008

Sille

Tynen skriver:

Må prøve det med bollen..

Hun gider bare generelt ikke skemad mere - Har nemlig prøvet snigeren med frugtmosen på havregrød ;)

Først nægter hun al babs og flaske og nu ske-mad... 8D Puh ha Tynen... tror faktisk at stella begynder at overgå freja..;)
en grovbolle med smøreost og lidt frugt til ku måske gå??
held og lykke med det..
-sille (med Freja der ikke vil sove og som har skreget en halv time nu... 8( Farmand har taget over nu...)

Anmeld

16. marts 2008

..

Samme her - Smilla gider ikke grød!

Grovbolle skriver I, klumper det ikke sammen inde i munden på dem eller? Spørger hende som kun tør give skorper, bondebrød og mørkt rugbrød med div pålæg..

Jeg giver bondebrød til morgen med ost og rugbrød til frokost så der er lidt afveksling :)

Anmeld

16. marts 2008

Plysbjørnen

Nadi skriver:

Hva med noget youghurt og lidt reven frugt oven på?? Hvis du prøver med en lille smule og ser hvordan hun reagere på det, for man skal jo være lidt forsgtig med de mælkeprodukter. Du kunne måske også prøve at gemme havregrøde med noget frugtmos. Det år Oliver o morgenen og det er bare et hit. Så hvis hun stadig vil have frugtmos så kunne det måske være en ide??

Held og lykke med fodringen, du har vist mere brug for det end andre :)

-Nadia

Nu ka det være jeg spørger dumt, hvorfor skal man være forsigtig med mælkeprodukter????

Betina1978 - Laura 010807 - Rejen 9+6

Anmeld

16. marts 2008

Sille

Macrolf skriver:

Grovbolle skriver I, klumper det ikke sammen inde i munden på dem eller? Spørger hende som kun tør give skorper, bondebrød og mørkt rugbrød med div pålæg..

Jeg giver bondebrød til morgen med ost og rugbrød til frokost så der er lidt afveksling :)

Øhh det ved jeg ikke.. klumper groft brød mere end lyst??

Anmeld

16. marts 2008

bette

Sille skriver:

Macrolf skriver:

Øhh det ved jeg ikke.. klumper groft brød mere end lyst??

hmm det tror jeg da ikke. :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.