smerter i hofter, hårde plukveer?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
1 svar
0 synes godt om
22. januar 2013

Chili-mor

Hej er idag 35+6 og har i to dage haft mega ondt i hofter, hvor smerten trækker ned i benene...

Mine plukveer har jeg haft i længere periode.. men de sidste 2 dage har de værret meget tiltagende, de kommer meget ofte.. så lige nu laver jeg ikke meget andet end at ligge, for at forsøge at få kroppen til at slappe af.

Kan det være tegn på snarlig fødsel??! 

Skal til sidste samtale med jordmor imorgen.. er der noget som er meget vigtigt at fortælle hende?!  

Glæder mig til at se det lille vidunder, og om det er en lille prins eller en lille prinsesse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

AnthonsMor

Chili-mor skriver:

Hej er idag 35+6 og har i to dage haft mega ondt i hofter, hvor smerten trækker ned i benene...

Mine plukveer har jeg haft i længere periode.. men de sidste 2 dage har de værret meget tiltagende, de kommer meget ofte.. så lige nu laver jeg ikke meget andet end at ligge, for at forsøge at få kroppen til at slappe af.

Kan det være tegn på snarlig fødsel??! 

Skal til sidste samtale med jordmor imorgen.. er der noget som er meget vigtigt at fortælle hende?!  

Glæder mig til at se det lille vidunder, og om det er en lille prins eller en lille prinsesse

Jeg ved ikke om det kan være tegn på snarlig fødsel, men jeg tænker at du fortæller hende hvordan du har det, og at du evt. er nervøs?? for at du er ved at gå i fødsel, om hun evt. vil tjekke om du er åben endnu..

Og sørg for at få spurgt om alt det der lige falder dig ind ift fødslen, så er man mere tryg, har jeg hørt

Jeg er så småt begyndt at skrive ned hvis der er nogle tanker jeg sidder med, som jeg skal huske at spørge min jm om næste gang jeg skal derind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.