Altså jeg synes ikke det er besværligt. Men self er der flere ting der skal tænkes på. Jo ældre Isabella er blevet jo nemmere er det også blevet. Jeg tænker dog tit hvis vi er inviteret til fødselsdag eller lign. Før kl 14 er lidt træls da Isabella sover til middag og hun gider ikke sove i hendes barnevogn mere og har ikke villet det længe. Hun er snart 20 mdr.
Men det er også det eneste for det med sovetid om aftenen er ikke så meget et problem mere som det har været da hun var mindre.
Selvfølgelig var alting nemmere da man ikke havde barn for man havdejo ikke andre end en selv at tænke på.
Med hensyn til hjemmebesøg. Synes jeg bestemt ikke er besværligt, derimod meget nemmere fordi vi stadig kan følge isabellas dagrytme.
Snak om børn tror jeg er det "store" samtale emne for langt de fleste når de får børn. For det er jo det der fylder mest i ens hverdag.
Men selvfølgelig kan jeg godt snakke om andre ting. Men jeg snakker bedst med folk der har børn efter jeg selv er blevet mor. Netop fordi børnene fylder det meste af ens hverdag. Men det er skam også rart at tænke på andre ting end børn engang imellem.
Anmeld