andre med bækkenløsning der har det sådan ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. januar 2013

dukke

Hejsa piger

Sagen er den at jeg har så ondt og jeg bliver SÅ træt at jeg kan sove hele dagen. I det hele taget kan jeg ikke overskue så meget andet end at ligge ned.

Andre som har det sådan ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

DitteFisk

dukke skriver:

Hejsa piger

Sagen er den at jeg har så ondt og jeg bliver SÅ træt at jeg kan sove hele dagen. I det hele taget kan jeg ikke overskue så meget andet end at ligge ned.

De værste dage vil jeg også bare helst ligge ned og så falder jeg i søvn.. man bliver så søvnig af bare at ligge  

Anmeld

22. januar 2013

MissZet

Ja sådan havde jeg det under 1. Graviditet... Nu har i 2. Graviditet har jeg lige fået bækkenløsning men ja er træt og sådan konstant... 

Anmeld

22. januar 2013

dukke

Gigl skriver:

De værste dage vil jeg også bare helst ligge ned og så falder jeg i søvn.. man bliver så søvnig af bare at ligge  

Ja man bliver bare så sløv af det

Anmeld

22. januar 2013

dukke

MissZet skriver:

Ja sådan havde jeg det under 1. Graviditet... Nu har i 2. Graviditet har jeg lige fået bækkenløsning men ja er træt og sådan konstant... 

Jeg synes det er hårdt når man har et barn i forvejen, jeg er 34+5 og er kommet til det punkt hvor jeg ikke kan aflevere min søn i dagpleje alene der er 4,7 km der ned og jeg skal tag bussen og gå lidt og jeg er bare så bange for at falde

Anmeld

24. januar 2013

M&N

dukke skriver:

Hejsa piger

Du er bestemt ikke den eneste. Stod det til mig sov jeg hele dagen. Kan næsten ikke gå.  Mit skamben gør så ondt!

Anmeld

24. januar 2013

dukke

BabyWish2012 <3 skriver:

Du er bestemt ikke den eneste. Stod det til mig sov jeg hele dagen. Kan næsten ikke gå.  Mit skamben gør så ondt!

Din stakkel søde det er ikke sjovt
Men skønt vi snart har vores skønne piger i vores arme

Anmeld

24. januar 2013

M&N

dukke skriver:

Din stakkel søde det er ikke sjovt
Men skønt vi snart har vores skønne piger i vores arme

Det er slet ikke sjovt! Synes også det er ved at være tungt efterhånden. Især når jeg ligger i sengen, livmoderens tryk belaster hjertet 

Ja, heldigvis, kommer de snart. 

Anmeld

25. januar 2013

MaleneJensen

dukke skriver:

Hejsa piger

Hejsa..

Jeg kan godt følge dig.. jeg er selv gravid og har haft bækkenløsning længe og det er desværre kun blevet værre. Jeg har de sidste par dage haft så mange smerter af der er gået plukveer igang også som ikke har gjordt smertene bedre.Jeg har hverken kunne gå, stå eller ligge så kan godt følge dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.