Hindbærketon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.418 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg har bestilt de der slankepiller Hindbærketone. Er der nogle af jer der kender dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Na-Wi

Jeg er hoppet på den for noget tid siden og kan kun råde dig til en ting.. 

LAD VÆRE AT TAGE DEM !! 

Tror der er speed eller andet sjovt i dem! Den første dag jeg tog dem gjorde jeg rent herhjemme i 6 timer i træk, jeg kunne ikke slappe af.. Du får også underlig mave af dem og ja den første uge taber du dig (underligt med det aktivitets niveau man har) men så har du vænnet dig til skidtet og så går det i stå! 

Jeg tog dem i 14 dage, og en dag jeg havde travlt glemte jeg at tage dem som jeg plejede, og der blev jeg lidt skræmt for jeg havde det skidt hele dagen og rystede på hænderne.. 

noget andet er at du nu fremover hænger på dem hver måned, jeg havde 2 slags (hindbær og noget der renser) hvilket betyder at de automatisk ville trække 800 fra min konto hver måned, og du kan ikke opsige det.. Jeg blev nød til at spærre mit kort og få et nyt for at de ikke skulle trække alle de penge.. 

Smid lortet ud når de kommer og spær dig kort, et godt råd herfra.. 

Anmeld

22. januar 2013

Na-Wi

Jeg er hoppet på den for noget tid siden og kan kun råde dig til en ting.. 

LAD VÆRE AT TAGE DEM !! 

Tror der er speed eller andet sjovt i dem! Den første dag jeg tog dem gjorde jeg rent herhjemme i 6 timer i træk, jeg kunne ikke slappe af.. Du får også underlig mave af dem og ja den første uge taber du dig (underligt med det aktivitets niveau man har) men så har du vænnet dig til skidtet og så går det i stå! 

Jeg tog dem i 14 dage, og en dag jeg havde travlt glemte jeg at tage dem som jeg plejede, og der blev jeg lidt skræmt for jeg havde det skidt hele dagen og rystede på hænderne.. 

noget andet er at du nu fremover hænger på dem hver måned, jeg havde 2 slags (hindbær og noget der renser) hvilket betyder at de automatisk ville trække 800 fra min konto hver måned, og du kan ikke opsige det.. Jeg blev nød til at spærre mit kort og få et nyt for at de ikke skulle trække alle de penge.. 

Smid lortet ud når de kommer og spær dig kort, et godt råd herfra.. 

Anmeld

22. januar 2013

Anonym trådstarter

Er der ikke andre der har prøvet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.