Scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. januar 2013

Leyla94

Skal til scanning efter at have blødt lidt og skal have af vide om det er en pige eller dreng self hvis baby har det ok. Men det er første gang har desværre ikke været til andre scanninger før nu hvor jeg er i uge 15. De kommer ikke til at gøre andre ting vel? Altså tænker lidt på hygiene om jeg skal være foreberedt. Hihi lidt flovt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

dukke

Rose94 skriver:

Skal til scanning efter at have blødt lidt og skal have af vide om det er en pige eller dreng self hvis baby har det ok. Men det er første gang har desværre ikke været til andre scanninger før nu hvor jeg er i uge 15. De kommer ikke til at gøre andre ting vel? Altså tænker lidt på hygiene om jeg skal være foreberedt. Hihi lidt flovt 

Har du ikke været til nakkefoldscanning ?

Men de scanner ude på maven

Anmeld

22. januar 2013

Leyla94

dukke skriver:

Har du ikke været til nakkefoldscanning ?

Men de scanner ude på maven

Nej desværre... 

men tak for hjælpen 

Anmeld

22. januar 2013

Holbæktrunten

Rose94 skriver:

Jeg ville sikre mig at hygiejne var i orden. Hvis baby driller kan der ske de gerne vil have en indvendig skanning for at få en anden vinkel. Men som hovedregl foregår det udvendigt når du er så langt henne

Anmeld

22. januar 2013

baby012

Altså normalt scanner de udvendigt når du er så langt henne, men du kan redsikere at de scanner indvendigt hvis baby ikke helt vil som de vil  

så ville sikre at jeg var klar til det hvis det var mig  

hvorfor har du ikke været til NF? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.