Baby udenfor i kulden og hoste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. januar 2013

spj

Vi har lige været syge alle sammen. Nu er det kun lillebror der stadigvæk hoster en del. Jeg kan ikke finde ud af om, det er smart at tage ham med ud.
Vi har været inde siden forrig fredag hvor storesøster startede med at være syg. Jeg trænger lidt til at komme ud og det kan jeg mærke storesøster også gør.

Ville i tage lillebror med ud?
Han vil selvfølgelig ligge i sin barnevogn pakket ind i flyverdragt og dyne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvis han ellers er frisk, tror jeg sagtens han ka komme med ud lidt i barnevognen, så længe du ka undgå at han får for meget vind!! 

+ lidt kulde ka være godt mod hosten, da det får hævet slimhinderne til at falde lidt! Vh stine

Anmeld

21. januar 2013

spj

StineW79 skriver:

Hvis han ellers er frisk, tror jeg sagtens han ka komme med ud lidt i barnevognen, så længe du ka undgå at han får for meget vind!! 

+ lidt kulde ka være godt mod hosten, da det får hævet slimhinderne til at falde lidt! Vh stine

Ja, han er frisk ellers.
Så tror jeg vi skal lidt ud i morgen. Det er selvfølgelig også begrænset hvor længe man kan holde ud at været ude i den kulde.

Tak for svar.

Anmeld

21. januar 2013

K&S

StineW79 skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.