Sia skriver:
Hej..
Jeg er 30 uger gravid med andet barn og har store problemer denne graviditet med hensyn til at sove.. self vågner jeg ofte og skal tisse og vågner også ofte pga min bækkenløsning, men mit problem er egentlig mere at jeg ikke kan falde i søvn! fx lige nu... sidder og er døøødtræt, og kunne bare sove nu og her føler jeg. men når jeg lægger mig i sengen går hovedet i gang og vil bare IKKE klappe i! hehe. Og så kan jeg ikke sove fordi tankerne bare kører og kører og kører.. har prøvet at tælle får, se om jeg kan meditere osv., men kan ikke bliver bare afbrudt af tanker igen..
hvad skal jeg gøre?? synes jeg bliver meget mærket af den søvnmangel! ofte hvis jeg endelig når det punkt hvor jeg er ved at falde i søvn begynder jeg at mærke uro i benene.. det er lige til at blive idiot af!!
Puha jeg kender det alt for godt...
Jeg har altid lidt MEGET af tankemylder og det er bestemt ikke blevet bedre nu hvor jeg er gravid, og sådan var det også i første graviditet..
Jeg bruger fjernsyn. Vores fjernsyn i soveværelset bliver tændt når vi går i seng. Det startede jeg på for flere år siden. Det hjælper mig riigtig meget. Manden (hvis der er sådan en) skal selvfølgelig også kunne være der. Min mand hader det nogle gange stadig men det er så stort et problem for mig at han ikke nægter mig det. Det kunne være du kunne gøre det samme nogle dage.
(Man skal vælge noget man absolut ikke gider at se). Kun høre :O)
Anmeld