Nania autostole - har du overvejet sådan en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Vil du spare på autostolbudgettet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

11.200 visninger
50 svar
0 synes godt om
21. januar 2013

Autostol.dk

Jeg har siden starten af december oplevet flere og flere henvendelser vedr. Nania autostole og ved ikke om det skyldes, at Bilka er begyndt at sælge dem eller hvorfor - men jeg oplever ihvertfald en massiv efterspørgelse på dem.

Jeg har derfor skrevet et mindre indlæg om Nania autostole her - hvor jeg har set lidt på test resultaterne.

Det er  Nania Beline 9-36 kg modellensom er den mest efterspurgte og den har faktisk kun fået 46% i autostol testen - hvorfor jeg ikke vurderer stolen til, at være en man bør købe.

Nania autostole er en forholdsvis billig autostol og jeg tror, at det er derfor den er blevet så efterspurgt, men det kan være du ved hvorfor?

Jeg ved, at der er mange, i disse tider, der ikke har råd til de dyre autostole og stod jeg selv i sådan en situation, ville jeg købe en god brugt autostol af en jeg kendte og stolet på - ikke en ny dårlig testet autostol - selvom den var billig.

Men det hele lægger op til min lille afstemning:

Vil du spare på autostolbudgettet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Lise

På nogle områder kunne jeg ikke drømme om at spare penge - og autostole er en af dem!

Har aldrig hørt om dette mærke, og det er nok også godt nok

Anmeld

21. januar 2013

Pige2009

Autostol.dk skriver:

Jeg har siden starten af december oplevet flere og flere henvendelser vedr. Nania autostole og ved ikke om det skyldes, at Bilka er begyndt at sælge dem eller hvorfor - men jeg oplever ihvertfald en massiv efterspørgelse på dem.

Jeg har derfor skrevet et mindre indlæg om Nania autostole her - hvor jeg har set lidt på test resultaterne.

Det er  Nania Beline 9-36 kg modellensom er den mest efterspurgte og den har faktisk kun fået 46% i autostol testen - hvorfor jeg ikke vurderer stolen til, at være en man bør købe.

Nania autostole er en forholdsvis billig autostol og jeg tror, at det er derfor den er blevet så efterspurgt, men det kan være du ved hvorfor?

Jeg ved, at der er mange, i disse tider, der ikke har råd til de dyre autostole og stod jeg selv i sådan en situation, ville jeg købe en god brugt autostol af en jeg kendte og stolet på - ikke en ny dårlig testet autostol - selvom den var billig.

Men det hele lægger op til min lille afstemning:

Vil du spare på autostolbudgettet?

Jeg vil ALDRIG gå på kompromis med sikkerheden og autostol! Så hellere spare andetsteds 

Anmeld

21. januar 2013

An&Jo

jeg kan sige at jeg aldrig ville købe stolen bare ved at kigge på den..

At have en god autostol til sit barn er bare det vigtigste herhjemme, og jeg kunne aldrig nogensinde drømme om at spare penge, eller vælge en stol som har fået dårlige testresultater..

Anmeld

21. januar 2013

L&V

Nej aldrig.. Sikke et dumt sted at spare hvis der sker noget... Og hvis man køber en af de dyre kan man jo med go logik tænke på hvor længe man bruger den og hvor lidt man så egentligt giver om året...
Tænke på det hver gang jeg ser nogle med en ricaro autostol

Anmeld

21. januar 2013

Fenja09

Jeg har aldrig hørt om Nania, men jeg/vi vil aldrig spare på autostole. Det er vigtig med både sikkerhed og komfort. Ligeledes er det en af de ting jeg aldrig kunne drømme om, at købe brugt.

/Fenja

Anmeld

21. januar 2013

Ka+Ma=Be

Aldrig i livet om jeg ville spare på en autostol! Ligesom jeg aldrig ville køre rundt med min familie i et gammelt ødelagt lig! Det er bare ikke stedet man bør spare - så hellere undvære.

Kender derudover heller ikke til mærket.

Anmeld

21. januar 2013

4kløver

vi har dette mærke til vores unger. Har lige købt ny og gik da du fra at den var ok. Så ved man da at bilbixen er lige til at lukke op og skide i.. Vi spurgte om det var en god stol og synes da prisen var høj uden udsalg.

Anmeld

21. januar 2013

Eliza

jeg har altså en britax 9-36 kg købt på amazon.. den var billig, men det betyder da ikke dårlig??

Den stod til at være testvinder.. 

og jeg gav ca incl. forsendelse fra England, ca 1400 dkk, hvilket jeg syntes er billigt..

Anmeld

21. januar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Den første han fik var en vi købte brugt... Fandt anmeldelser på nettet efter købet der bekræftede det var en god autostol og så havde den ovenikøbet mit yndlingsmotiv Peter Plys

Den næste søgte vi rundt omkring og endte med at købe FisherPrice fra Kvickly af som kan ændres efterhånden som han vokser så den tilsidst kun er et forhøjet sæde... Han er glad for den og sidder bare perfekt i den...

Vi har ikke Isofix i vores bil så det kan nogen gange være svært at finde autostole der laves uden stadigvæk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.