Er der en streg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej damer!

Er der en streg på dette billed? Tog tre billeder af testen, men dette var det eneste billed jeg selv synes jeg kunne ane en streg, og i levende live synes jeg faktisk ikke jeg kan se stregen... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Faith

Kan kun se en enkelt streg desværre.

Anmeld

21. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Desværre kun en streg

Anmeld

21. januar 2013

Mariajny

Anonym skriver:

Hej damer!

Er der en streg på dette billed? Tog tre billeder af testen, men dette var det eneste billed jeg selv synes jeg kunne ane en streg, og i levende live synes jeg faktisk ikke jeg kan se stregen... 

jeg ser desværre kun 1 streg. men for der kommer 2

Anmeld

21. januar 2013

Frkmtc

Jeg kan kun se en streg . Men nogle gange kan det godt snyde når man tager billeder.. Hvor langt ville du være , hvis det er du er gravid ?

Anmeld

21. januar 2013

B&J

desværre kun en

Anmeld

21. januar 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej damer!

1 streg..

Anmeld

21. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg ville være 4+2 hvis jeg er gravid... 

Mens kom til morgen, men MEGET mærkelig, og to dage forsinket, og den er ellers normalt altid regelmæssig, derfor testede jeg alligevel 

Tak til jer der !

Anmeld

21. januar 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Hej damer!

Kan kun se een, desværre? 

Anmeld

21. januar 2013

Simon Isaksen

Anonym skriver:

Hej damer!

billedet er meget utydeligt så svært at sige ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.