For lille til Lalandia?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

787 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. januar 2013

camillakrath

Hej skønne kvinder.

Min kæreste og jeg skal en tur på et feriecentre sammen med vores søns oldemor (som er frisk som en havørn )

Vi har kigget på Lalandia, men jeg aner simpelthen ikke om han er for lille? Om der er alt for mange mennesker til at sådan en lille gut vil få noget ud af det?

Hvad er jeres erfaringer?

Og har i erfaringer med andre feriecentre i DK?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

LBK

camillakrath skriver:

Hej skønne kvinder.

Min kæreste og jeg skal en tur på et feriecentre sammen med vores søns oldemor (som er frisk som en havørn )

Vi har kigget på Lalandia, men jeg aner simpelthen ikke om han er for lille? Om der er alt for mange mennesker til at sådan en lille gut vil få noget ud af det?

Hvor gammel er han??

Anmeld

21. januar 2013

Frejsmor

camillakrath skriver:

Hej skønne kvinder.

Jeg kan KUN anbefale lalandia, vi var afsted med vores søn i november, han var 13mdr gammel og han eeelskede det..

Dog vil jeg sige, at vi havde mest ud af det de dage hvor Frej han var helt ude af sin rytme med hensyn til søvn, han var nemlig syg(dejlig timing ) og var derfor rigtig træt om formiddagen men vågen i hans normale middagslur og der sov alle de andre børn jo, så børnepoolen var næsten tom.. Den ene dag hvor vi kom der over i mens der var masser af andre børn/forældre, der var det stadig hyggeligt og sjovt, meen med lidt ekstra vente tid og mindre plads at boltre sig på..

Anmeld

21. januar 2013

Mum33

han vil helt sikkert få noget ud af det. Det er super fedt dernede, uanset om du er ½ år eller du er 30. Men det er dyrt  

Vi har ofte været på Grønhøj Strand. Det er langt billigere og har gode faciliteter.

God tur - uanset hvad I vælger.

Anmeld

21. januar 2013

bøllen

camillakrath skriver:

Hej skønne kvinder.

Nu ved jeg ikke hvor gammelt jeres barn er, vi var i Billund da vores den mindste var omkring 8 mdr. Og det gik fint. Han hyggede sig sammen med os andre. Der er et bassin for mindre børn, som vi brugte og så var han med i de andre sammen med os. Eller sad i vandkanten

Anmeld

21. januar 2013

merethe

Profilbillede for merethe
camillakrath skriver:

Hej skønne kvinder.

Vi var på ferie i Lalandia Billund da Mie var knap 5 mdr. Det gik fint og hun elskede at være i vandet.

Anmeld

22. januar 2013

camillakrath

Han er 2 når vi skal afsted.

Jeg tænker bare lidt om der er for mange mennesker? Vi regner med at tage afsted i stor bededags ferien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.