vil gerne have nummer 3 men tør ikke:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. januar 2013

Anonym trådstarter

Ja som overskriften siger vil jeg gerne have barn nummer 3 men med 2 som er opereret tør jeg ikke få fler:-( hvad ville i gøre?? Tage chancen eller være glad for 2 dejlige børn.. Elsker mine børn men har selv 2 søskende og min mand har 6 søskende og vil også gerne have flere børn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

mortilnoahogmelina

Årh hvor jeg føler med dig .
Jeg har fået to koliK børn . Og ville egentlig super gerne have nr 3 en gang . Men jeg tør simpelthen ikk . Jeg ved med 99.9% sikkerhed jeg skal igennem det igen og det har jeg på ingen måde lyst til .
Tror man skal mærke efter i sig selv hvad man ønsker og overveje konsekvensen af at få en mere med det man evt skal igennem . Hvad er dine børn opereret for ?

Anmeld

21. januar 2013

Anonym trådstarter

Mortil2tiloktober skriver:

Årh hvor jeg føler med dig .
Jeg har fået to koliK børn . Og ville egentlig super gerne have nr 3 en gang . Men jeg tør simpelthen ikk . Jeg ved med 99.9% sikkerhed jeg skal igennem det igen og det har jeg på ingen måde lyst til .
Tror man skal mærke efter i sig selv hvad man ønsker og overveje konsekvensen af at få en mere med det man evt skal igennem . Hvad er dine børn opereret for ?

Det ene barn er leversyg og det andet havde pyæerus stenose så den ene er alvorlig syg og kan ikke helbredes andet end med ny lever. Hun har det godt nu skal det lige siges... Ønsker bare ikke et barn mere der skal under kniven

Anmeld

21. januar 2013

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Det ene barn er leversyg og det andet havde pyæerus stenose så den ene er alvorlig syg og kan ikke helbredes andet end med ny lever. Hun har det godt nu skal det lige siges... Ønsker bare ikke et barn mere der skal under kniven

Det lyder da godt nok os forfærdeligt må jeg sige . Nej det forstår jeg sku godt et ikk gør .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.