Metski prutski dutski

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. marts 2008

Anna-Rosa

God morgen...syns du er forfærdelig tidligt oppe når man tænker på at du var ude at buller igår....:P Var det en god aften?

Hvad tid er det hos deig d. 27 og hvor lang tid plejer i at knævre?;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Anna-Rosa skriver:[/småt][/f] God morgen...syns du er forfærdelig tidligt oppe når man tænker på at du var ude at buller igår....:P Var det en god aften? Hvad tid er det hos deig d. 27 og hvor lang tid plejer i at knævre?;)[/citat] Jo tak. Det var OK igår. Fedt at komme ud, og høre højt musik igen. Har i øvrigt været oppe siden 6.15, da synes Rasmus lige der sku være fest. >( Tror det er kl. ca. 10, +/- (vi er jo tidligt oppe anyway, så bare kom, når det passer) Aner ikke hvor lang tid knæveriet kommer til at stå på? -Sidst "flygtede" Tynen og jeg som de første. ;) Mette - på vej I Bilka'en snart, og handle stort ind, mon ikke der falder lidt godt af til mig selv, i form af en parfume el. lign?

Anmeld

15. marts 2008

Anna-Rosa

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Anna-Rosa skriver:[/småt][/f] God morgen...syns du er forfærdelig tidligt oppe når man tænker på at du var ude at buller igår....:P Var det en god aften? Hvad tid er det hos deig d. 27 og hvor lang tid plejer i at knævre?;)[/citat] Jo tak. Det var OK igår. Fedt at komme ud, og høre højt musik igen. Har i øvrigt været oppe siden 6.15, da synes Rasmus lige der sku være fest. >( Tror det er kl. ca. 10, +/- (vi er jo tidligt oppe anyway, så bare kom, når det passer) Aner ikke hvor lang tid knæveriet kommer til at stå på? -Sidst "flygtede" Tynen og jeg som de første. ;) Mette - på vej I Bilka'en snart, og handle stort ind, mon ikke der falder lidt godt af til mig selv, i form af en parfume el. lign?[/citat] Super ... Vi dukker op deromkring...har jo lidt vej at køre..ZZZzzzz Ja forkæl du bare dig selv...msn ´ede lige med macrolf som så skulle til odense og forkæles...så nu gider jeg egentlig ikke høre mere på jer:D God tur(H) (ups der kom altså lige en krammer...SØDE)

Anmeld

15. marts 2008

Rasmine

Ej, tror altså ikke jeg brys mig om alle de krammere og SØDE?
Er det mig som er underlig?

Anmeld

15. marts 2008

Tynen

Mebach skriver:

JA!!
Hvorfor spørg´du overhovedet?! ;)

Trine

Anmeld

15. marts 2008

Anna-Rosa

Mebach skriver:

Jamen SØDE+o( Det er jo bare fordi jeg vil ønske for dig at du får den meste vidunderlige dag..SØDE+o( Og så skal du da have en krammer med på vejen....
METTE..Jeg tager jo pis på dig...ved jo godt at du ikke er til alt det snaveri. Så bare lige for at få dig helt op i det røde felt:
(H)(H)(L)(H)(H)(H)(L)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(L)(L)(H)(H)(L)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

Anmeld

15. marts 2008

Anna-Rosa

var det mig der lavede sådan rav på siden.....undskyld:$

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.