Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Silas&Mille skriver: Jeg havde 13 måneder imellem mine fødsler.Første gang tog omkring 20 timer fra de første veer.Anden gang tog det kun omkring 5½ time fra de første veer.Synes bestemt det var nemmere anden gang, men ved ikke om det var fordi de var så tæt på hinanden.
Jeg havde 13 måneder imellem mine fødsler.Første gang tog omkring 20 timer fra de første veer.Anden gang tog det kun omkring 5½ time fra de første veer.Synes bestemt det var nemmere anden gang, men ved ikke om det var fordi de var så tæt på hinanden.
Lyder rigtig godt .
Min første tog 19 timer og der er 13 måneder imellem..
Nu må han bare gerne snart komme !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
helle85 skriver: der er 13 mdr mellem mine og første fødsel to ca 5 timer den anden tog ca et par timer ellers var de meget ens
der er 13 mdr mellem mine og første fødsel to ca 5 timer den anden tog ca et par timer ellers var de meget ens
Muhmi skriver: Min oplevelse var 1000. gange bedre anden gang... Ikke en eneste skramme, jeg huskede 100% at trække vejret, jeg var ikke bange, jeg vidste der kun var én vej og det var ud, jeg var med hele vejen (som i at jeg husker det hele) og det hele gik bare meget meget bedre... Total drømmefødsel anden gang!
Min oplevelse var 1000. gange bedre anden gang... Ikke en eneste skramme, jeg huskede 100% at trække vejret, jeg var ikke bange, jeg vidste der kun var én vej og det var ud, jeg var med hele vejen (som i at jeg husker det hele) og det hele gik bare meget meget bedre... Total drømmefødsel anden gang!
Og kæmpe tillykke søde !
Der er 18 mdr mellem mine fødsler, det synes jeg er tæt på hinanden. Første gang tog det 6-7 timer. Anden gang nåede jeg ikke rigtig at få regelmæssige veer før vi var på sygehuset og det tog nogenlunde den samme tid. Jeg oplevede at det var nemmere anden gang, lige så meget fordi jeg selv vidste hvad der skulle foregå. Men jeg synes umiddelbart heller ikke veerne gjorde lige så ondt anden gang...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128