Hvor lang tid endnu ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. januar 2013

Alanda

Hej piger

Har i det godt ?
Jeg er blevet nysgeri, hvor lang tid har i tilbage til termin og er der nogle af jer der har født før tiden ?

Jeg har selv termin nu her den 2/2 og der er godt gang i mine plukveer .. De bliver kraftigere og kraftigere .. Var til barnedåb igår hvor jeg stod fadder og hold nu op .. Var ved at tror at jeg ikke skulle med til festen bagefter .. Imens vi sad der i kirken fik jeg flere og flere plukveer som blev mere og mere kraftige ! Var ved at gå helt i panik , men da vi så kom hen til forsamlighuset hvor vi skulle være gik de i sig selv igen .. Men her idag har de været der igen on/off så tror det er snart Håber ihvert fald , for har fået bækkenløsning og kan enlig ikke så meget andet end bare at ligge her hjemme i min seng .. Skal til jordmoder imorgen og håber lidt på hun måske vil hjælpe med at sætte noget igang der for kan ikke holde det ud mere .. Vi bor på 3. sal og kan ikke rigtig komme ud og handle ind eller komme ned i byen mere så det er enlig bare træls at være gravid lige nu .. 

Nå håber i alle har det godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78
Alanda skriver:

Hej piger

Har i det godt ?
Jeg er blevet nysgeri, hvor lang tid har i tilbage til termin og er der nogle af jer der har født før tiden ?

Jeg har selv termin nu her den 2/2 og der er godt gang i mine plukveer .. De bliver kraftigere og kraftigere .. Var til barnedåb igår hvor jeg stod fadder og hold nu op .. Var ved at tror at jeg ikke skulle med til festen bagefter .. Imens vi sad der i kirken fik jeg flere og flere plukveer som blev mere og mere kraftige ! Var ved at gå helt i panik , men da vi så kom hen til forsamlighuset hvor vi skulle være gik de i sig selv igen .. Men her idag har de været der igen on/off så tror det er snart Håber ihvert fald , for har fået bækkenløsning og kan enlig ikke så meget andet end bare at ligge her hjemme i min seng .. Skal til jordmoder imorgen og håber lidt på hun måske vil hjælpe med at sætte noget igang der for kan ikke holde det ud mere .. Vi bor på 3. sal og kan ikke rigtig komme ud og handle ind eller komme ned i byen mere så det er enlig bare træls at være gravid lige nu .. 

Hej

Jeg har termin d 9/2, men skal have kejsersnit d 1/2 - så vi tæller ned, når børnene står op i morgen, visker vi tallet 10 ud og skriver 9 Det er det antal gange vi skal sove endnu, før de bliver storesøster (igen) og storebror. Uha som de glæder sig

Jeg har det godt - som jeg plejer men kan godt mærke, at det er 3. gang - kroppen er nok lidt brugt og ikke helt ung længere Jeg skal her til sidste tænke over ikke at sidde for lang tid på en hård stol, og må holde nogle pauser i løbet af dagen, så jeg ikke bliver alt for træt eller får ondt - sådan har det ikke været de to første gange. Men det er jo ret billigt sluppet

Hvad sagde din JM?

Jeg skal til JM i morgen, og er spændt på hvad hun skønner bassen til

/ Taco78 

Anmeld

23. januar 2013

wilfa

Alanda skriver:

Hej piger

Har i det godt ?

Hej,

jeg har termin 16.feb, men skal ha pks 8. Feb, så vi tæller også hurtig ned nu.. 2,5 uge igen kun os to. har de ok, det sværeste er at snu sig i sengen 

Held og lykke til jer! Nu er det ikke lenge til vi alle  får at se baby'ene!!

Anmeld

23. januar 2013

Alanda

Taco78 skriver:

Hej

Jeg har termin d 9/2, men skal have kejsersnit d 1/2 - så vi tæller ned, når børnene står op i morgen, visker vi tallet 10 ud og skriver 9 Det er det antal gange vi skal sove endnu, før de bliver storesøster (igen) og storebror. Uha som de glæder sig

Jeg har det godt - som jeg plejer men kan godt mærke, at det er 3. gang - kroppen er nok lidt brugt og ikke helt ung længere Jeg skal her til sidste tænke over ikke at sidde for lang tid på en hård stol, og må holde nogle pauser i løbet af dagen, så jeg ikke bliver alt for træt eller får ondt - sådan har det ikke været de to første gange. Men det er jo ret billigt sluppet

Hvad sagde din JM?

Jeg skal til JM i morgen, og er spændt på hvad hun skønner bassen til

JDM skønnede ham til 3400 g og at hans hovede står fuldstændigt fast i bækkenet .. Så kan det vel ike vare længe inde jeg skal se ham ?
Hvis der ikke er sket noget inden den 5 feb så sætter hun mig højst tænkeligt igang

Anmeld

25. januar 2013

Fine_007

Hvor blir det spændende - glæder mig til en masse baby-updates meget snart 

Jeg har termin d. 21 feb., så der er jo lidt tid til endnu..

Min søn ligger desværre i uk og har gjort det læææænge nu, så jeg er begyndt at miste håbet om, at han vender sig. Jeg skal en tur  til jordemor på tirsdag, og hvis han ikke har vendt sig dér, skal vi ud i et vendingsforsøg meget snart... pyha, det er virkelig ikke noget jeg ser frem til! 

Derudover går alt som smurt - nyder min første dag på barsel 

Anmeld

26. januar 2013

Mum33

Har termin d. 13/2, så det er også til at se en ende på  Håber dog snart den vælger at komme ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.