Alanda skriver:
Hej piger 
Har i det godt ?
Jeg er blevet nysgeri, hvor lang tid har i tilbage til termin og er der nogle af jer der har født før tiden ?
Jeg har selv termin nu her den 2/2 og der er godt gang i mine plukveer .. De bliver kraftigere og kraftigere .. Var til barnedåb igår hvor jeg stod fadder og hold nu op .. Var ved at tror at jeg ikke skulle med til festen bagefter .. Imens vi sad der i kirken fik jeg flere og flere plukveer som blev mere og mere kraftige ! Var ved at gå helt i panik , men da vi så kom hen til forsamlighuset hvor vi skulle være gik de i sig selv igen .. Men her idag har de været der igen on/off så tror det er snart
Håber ihvert fald , for har fået bækkenløsning og kan enlig ikke så meget andet end bare at ligge her hjemme i min seng .. Skal til jordmoder imorgen og håber lidt på hun måske vil hjælpe med at sætte noget igang der for kan ikke holde det ud mere .. Vi bor på 3. sal og kan ikke rigtig komme ud og handle ind eller komme ned i byen mere så det er enlig bare træls at være gravid lige nu ..
Nå håber i alle har det godt 
Hej 
Jeg har termin d 9/2, men skal have kejsersnit d 1/2 - så vi tæller ned, når børnene står op i morgen, visker vi tallet 10 ud og skriver 9 
Det er det antal gange vi skal sove endnu, før de bliver storesøster (igen) og storebror. Uha som de glæder sig 
Jeg har det godt - som jeg plejer 
men kan godt mærke, at det er 3. gang - kroppen er nok lidt brugt og ikke helt ung længere
Jeg skal her til sidste tænke over ikke at sidde for lang tid på en hård stol, og må holde nogle pauser i løbet af dagen, så jeg ikke bliver alt for træt eller får ondt - sådan har det ikke været de to første gange. Men det er jo ret billigt sluppet 
Hvad sagde din JM?
Jeg skal til JM i morgen, og er spændt på hvad hun skønner bassen til 
/ Taco78 
Anmeld