Nu er jeg godt nok forvirret!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

797 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. januar 2013

Lookingforward

Halløj damer, hjælp mig lige.... 

Jeg havde sidste mens d. 23 december, og d. 4 januar havde jeg ægløsning hvor manden og jeg havde sex dagen før og dagen efter..
Jeg regnede mig med det samme frem til at jeg skulle have mens lørdag d. 19 (i forgårs), og på en hjemmeside til at regne det ud skulle det være torsdag d. 17...
Mens kom aldrig, og jeg har ingen smerter haft op til - i hvert fald ikke som jeg plejer! Jeg har oplevet en helt anden side af mig selv i denne måned, jeg har grædt over ingenting, og jeg har ellers ikke let til tårer  Mine i forvejen store bryster (85F) er vokset yderligere, jeg har været meget oppustet, jeg har haft kvalme, hovedpine og smerter i lænden og æggestokkene som jeg ikke har oplevet dem før 
Jeg var overbevist om at jeg var gravid, men her til morgen kom mens så snigende! Den plejer at starte ud med brunt/mørkt blod, være meget kraftig, og kun tiltage i løbet af dagen... Men nu her kl 17 sidder jeg uden hverken tampon eller bind! 
Mens er helt lys i farven og er lige på nippet til slet ikke at være mens...

Ifølge terminsberegneren herinde er jeg 4+1 idag, jeg har haft kvalme hele dagen og har ondt i lysken... Tog en test fredag, men den var negativ... Jeg mente at jeg kunne ane en  meget svag lyserød streg, men regner den ikke for noget!

Hvad kan det her betyde? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

MorTil4<3

clear blue råder jeg dig til

Anmeld

21. januar 2013

BigHope13

Jeg synes det lyder som om du skal tage en ny test for at få det afklaret.

Anmeld

21. januar 2013

Kris89

ta en test mere...

enten er du gravid med sarte slimhinder som gør at der kommer lidt blod.

ellers er det en bio.

mulighederne er mange, men kun en test vil kunne give dig svaret.

for dig

Anmeld

21. januar 2013

AnthonsMor

Det kan snildt bare være en pletblødning der er igang, og der er faktisk flere der oplever "regulær mens" hele graviditeten igennem..

Jeg vil opfordre dig til, at så snart denne blødning er forsvundet helt, så tager du en ny test, med morgen urin og ser hvad den siger
Om ikke andet vil den meget svage streg du mente du kunne se, være blevet lidt tydeligere

Grunden til, at du skal vente til blødningen er HELT væk er fordi kommer der en lille smule blod med på testen, så virker den ikke..

Anmeld

21. januar 2013

Lookingforward

Tak for de hurtige svar damer! 
Hm, ja tror jeg vil tage en test mere... Sidder nu med ondt i lysken/æggestokkene, og med en mave der ligner en 20+0 
Jeg plejer ALTID at bløde meget lige nu, og maven plejer at være flad og totalt i kramper fra skambenet og opefter... 

Anmeld

21. januar 2013

Lookingforward

RikkeThygesen skriver:

Det kan snildt bare være en pletblødning der er igang, og der er faktisk flere der oplever "regulær mens" hele graviditeten igennem..

Jeg vil opfordre dig til, at så snart denne blødning er forsvundet helt, så tager du en ny test, med morgen urin og ser hvad den siger
Om ikke andet vil den meget svage streg du mente du kunne se, være blevet lidt tydeligere

Grunden til, at du skal vente til blødningen er HELT væk er fordi kommer der en lille smule blod med på testen, så virker den ikke..

Hm, okay, jamen det er da træls, vil jo gerne vide det NU, hi hi 

Anmeld

21. januar 2013

AnthonsMor

youngmom skriver:

Hm, okay, jamen det er da træls, vil jo gerne vide det NU, hi hi 

Det kan jeg godt forstå!

Men jeg har hørt at blod kan gå ind og påvirke resultatet.. og bliver den så evt. falsk positiv af det, så er det jo bare rigtig surt

Anmeld

21. januar 2013

Lookingforward

Her er lige et billede, maven er ellers normalt altid flad....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. januar 2013

Lookingforward

RikkeThygesen skriver:

Det kan jeg godt forstå!

Men jeg har hørt at blod kan gå ind og påvirke resultatet.. og bliver den så evt. falsk positiv af det, så er det jo bare rigtig surt

Det er rigtigt...  Må bare slå koldt vand i blodet... (Nemmere skrevet end gjort )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.