Halløj damer, hjælp mig lige.... 
Jeg havde sidste mens d. 23 december, og d. 4 januar havde jeg ægløsning hvor manden og jeg havde sex dagen før og dagen efter..
Jeg regnede mig med det samme frem til at jeg skulle have mens lørdag d. 19 (i forgårs), og på en hjemmeside til at regne det ud skulle det være torsdag d. 17...
Mens kom aldrig, og jeg har ingen smerter haft op til - i hvert fald ikke som jeg plejer! Jeg har oplevet en helt anden side af mig selv i denne måned, jeg har grædt over ingenting, og jeg har ellers ikke let til tårer
Mine i forvejen store bryster (85F) er vokset yderligere, jeg har været meget oppustet, jeg har haft kvalme, hovedpine og smerter i lænden og æggestokkene som jeg ikke har oplevet dem før 
Jeg var overbevist om at jeg var gravid, men her til morgen kom mens så snigende! Den plejer at starte ud med brunt/mørkt blod, være meget kraftig, og kun tiltage i løbet af dagen... Men nu her kl 17 sidder jeg uden hverken tampon eller bind! 
Mens er helt lys i farven og er lige på nippet til slet ikke at være mens...
Ifølge terminsberegneren herinde er jeg 4+1 idag, jeg har haft kvalme hele dagen og har ondt i lysken... Tog en test fredag, men den var negativ... Jeg mente at jeg kunne ane en meget svag lyserød streg, men regner den ikke for noget!
Hvad kan det her betyde? 
Anmeld