Sandsynligheden for graviditet efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.203 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej alle!

Dette er lidt flovt derfor er jeg anonym, men for godt 3 uger siden fik jeg en dejlig datter og nu begynder lysten til sex at komme igen. Jeg har stadig en lille smule barselsflåd, men ikke mere end at et trusseindlæg kan klare..

Nå, men kæresten og jeg hyggede os så her den anden nat, og jeg lod mig rive med, så det blev uden beskyttelse  Dumt, I know!

Nu er jeg selvfølgelig skide bange for en mulig graviditet

Er der nogen der ved hvor stor en sandsynlighed der er for at blive gravid så kort efter fødslen ?

Det skal nok lige siges at han ikke kom i mig ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Mettefpigen

Risikoen er ligesom den plejer at være.....

Anmeld

21. januar 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Risikoen er ligesom den plejer at være.....

Har bare hørt at man skulle være ekstra fertil lige efter fødslen...

Anmeld

21. januar 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

Sandsynligheden for en graviditet er lige så stor som den plejer at være Det er hvad jeg har fået afvide... Derfor skal man altid beskytte sig efter en fødsel

Anmeld

21. januar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Det er også dét jeg har hørt..

Men det kræver jo, at du har ægløsning NU, hvilket måske ikke er så vildt sandsynligt da din cyklus liiiiiige skal igang igen..

Men jeg har altså også hørt, at det er nemmere at blive gravid efter abort og fødsel, da kroppen er total klar på at skulle være gravid..

Anmeld

21. januar 2013

Anonym trådstarter

RikkeThygesen skriver:

Det er også dét jeg har hørt..

Men det kræver jo, at du har ægløsning NU, hvilket måske ikke er så vildt sandsynligt da din cyklus liiiiiige skal igang igen..

Men jeg har altså også hørt, at det er nemmere at blive gravid efter abort og fødsel, da kroppen er total klar på at skulle være gravid..

Det ver lige præcis også det jeg havde hørt ..

for at min cyklus ikke er helt i gang

Anmeld

21. januar 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Sandsynligheden for en graviditet er lige så stor som den plejer at være Det er hvad jeg har fået afvide... Derfor skal man altid beskytte sig efter en fødsel

puh, det var også kun en smutter og det blev en kort seance, da det var ubehageligt for mig ..

håber virkelig at der ikke er helt gang i min cyklus endnu - overskudet til en graviditet er der ikke lige pt

Anmeld

21. januar 2013

Muhmi

Ammer du?

Anmeld

21. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Ammer du?

Ja

Men det dækker vist ikke mod graviditet

Anmeld

21. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Ja

Men det dækker vist ikke mod graviditet

Neej ikke helt... Men jeg ammede fuld tid og jeg fik først min første menstruation da Silas var 10 mdr.

Og vi dyrkede ubeskyttet sex...

Men ja, sansynligheden er der jo altid, men jeg vil sige den er ret lille når du stadig har barselflåd, du ammer og han trak sig ud... MEGET lille risiko

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.