Så er det bestilt tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

977 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. januar 2013

Pernille Bundgaard

Så er der blevet bestilt til hos lægen Onsdag så det skal nok blive spændende. Skal ned med en urin prøve imorgen, da de tager meget tid fra til de undersøgelser så vil de være sikker på jeg er gravid. Men jeg er sikker!! 3 positive teste og ingen mens er kommet, så synes lidt det er noget pjat. Men hva bliver godt og få det 1 besøg overstået og snakket lidt om hvad der skal ske fremover. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Clisolka

Pernille Bundgaard skriver:

Så er der blevet bestilt til hos lægen Onsdag så det skal nok blive spændende. Skal ned med en urin prøve imorgen, da de tager meget tid fra til de undersøgelser så vil de være sikker på jeg er gravid. Men jeg er sikker!! 3 positive teste og ingen mens er kommet, så synes lidt det er noget pjat. Men hva bliver godt og få det 1 besøg overstået og snakket lidt om hvad der skal ske fremover. :-)

Hvor godt!

Ja, jeg skal selv afsted onsdag eftermiddag for at få lavet vandrejournal  Jeg var til års-kontrol for min sukkersyge i fredags, hvor de fik en urinprøve. Samtidigt tog de en graviditetstest og tjekkede for blærebetændelse = positivt til begge 

Anmeld

21. januar 2013

Pernille Bundgaard

Åh træls med blærebetændelse, men det er jo noget man nok sjældent kommer udenom som gravid. Håber det går godt onsdag når du skal afsted... Hvor var det ca du skulle have termin?

Anmeld

22. januar 2013

Hailiesmom11

Endnu engang stort tillykke jeg skal selv afsted på torsdag og jeg er efter 4 positive tests heller ikke i tvivl længere, mensen er også udeblevet og kvalmen er allerede kommet

Anmeld

23. januar 2013

Pernille Bundgaard

Så er besøget ovre og det gik fint. Skulle slet ikke have kigger i understellet :-D hihi. Det er keg sku lettet over. Har fået til til og få tage blodprøve til nakkefoldscanningen. Det gik bare godt idag. Super skønt.

Anmeld

23. januar 2013

Pernille Bundgaard

Babymor2010 skriver:

Hvor godt!

Ja, jeg skal selv afsted onsdag eftermiddag for at få lavet vandrejournal  Jeg var til års-kontrol for min sukkersyge i fredags, hvor de fik en urinprøve. Samtidigt tog de en graviditetstest og tjekkede for blærebetændelse = positivt til begge 

Hvordan gik det med dig idag??? :-)

Anmeld

23. januar 2013

Clisolka

Hvordan gik det med dig idag??? :-)

Den 5. positive graviditetstest i rækken 

Vandrejournalen er i hus! 

I morgen står den på en hel dag på Rigshospitalet med diætist, overlæge, ts-scanning for at det hele forløber normalt og til slut en øjenprøve, for jeg har ikke fået tjekke øjne siden jeg fik konstateret diabetes 

Anmeld

23. januar 2013

Pernille Bundgaard

Babymor2010 skriver:

Den 5. positive graviditetstest i rækken 

Vandrejournalen er i hus! 

I morgen står den på en hel dag på Rigshospitalet med diætist, overlæge, ts-scanning for at det hele forløber normalt og til slut en øjenprøve, for jeg har ikke fået tjekke øjne siden jeg fik konstateret diabetes 

Godt og høre fra dig. Har sådan tænk på du også skulle afsted idag. Vandrejounalen er også i hus her. Jeg vejede 48,2 og 157cm høj. Spændt på og se hvor meget jeg får taget på :-) er da godt du bliver passet på!!!! Du må endelig give lyd om hvordan det går imorgen!!! Kram

Anmeld

23. januar 2013

Clisolka

Godt og høre fra dig. Har sådan tænk på du også skulle afsted idag. Vandrejounalen er også i hus her. Jeg vejede 48,2 og 157cm høj. Spændt på og se hvor meget jeg får taget på :-) er da godt du bliver passet på!!!! Du må endelig give lyd om hvordan det går imorgen!!! Kram

De tager graviditet og diabetes rimelig seriøst  Jeg læste lige på deres side, at jeg vil få 5-6 ekstra scanninger i løbet af graviditeten for at se at baby ikke tager for meget på. Isabella var en 4-kg baby 

Jeg var lidt overvægtig da jeg blev gravid med hende, så jeg har ikke fået tabt det hele, men jeg vejer kun 2 kg over det jeg vejede da jeg blev gravid for 3 år siden, så der er trods alt røget 23 kg i det hele  Men vægten bliver der passet på - det gik helt grassat sidste gang, hvor jeg rendte rundt med en uopdaget svangerskabsdiabetes 

Anmeld

24. januar 2013

cmap

Ej hvor skal i alle bare tidligt til læge.
Ja jeg har også bestilt tid og skal derned d. 11 februar. Til den tid er jeg 9 uger og 3 dage henne. Glæder mig bare så meget til at få min vandrejournal osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.