Tests efter SA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

982 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. januar 2013

minskat

Hej alle sammen..
Jeg aborterede i mandags d. 14, og er stoppet med at bløde for et åar dage siden.
Mit HCG tal var om tirsdagen på 4000.
Jeg begyndte i torsdags at teste på ægløsningstest, da jeg ved de også reagerer på HCG , og så når ægløsningstestene ikke er positive mere, og bliver positive igen, så går jeg ud fra at jeg har rigtig ægløsning..

Men spørgsmålet til Jer er, hvis i kan svare på det
Jeg testede fuldt ud positiv på ægløsningstest i går, men så ville jeg også lige teste på en graviditetstest, og den er altså lidt positiv.
Burde den ikke være meget mere positiv i forhold til æsløgningstesten ??
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Ikke nødvendigvis..

Du kan ikke sammenligne test stregen på en ÆL og en G-test. 

Er ked af at høre,i har mistet. 

Anmeld

21. januar 2013

Helloo

minskat skriver:

Hej alle sammen..
Jeg aborterede i mandags d. 14, og er stoppet med at bløde for et åar dage siden.
Mit HCG tal var om tirsdagen på 4000.
Jeg begyndte i torsdags at teste på ægløsningstest, da jeg ved de også reagerer på HCG , og så når ægløsningstestene ikke er positive mere, og bliver positive igen, så går jeg ud fra at jeg har rigtig ægløsning..

Men spørgsmålet til Jer er, hvis i kan svare på det
Jeg testede fuldt ud positiv på ægløsningstest i går, men så ville jeg også lige teste på en graviditetstest, og den er altså lidt positiv.
Burde den ikke være meget mere positiv i forhold til æsløgningstesten ??

Du kan ikke gå efter ægløsningstest. Jeg testede som en sindsyg efter min spontane abort både på æltest og graviditets test. Min æl test var også on/of positive.. Ked af at høre i mistet, håber snart der er gevinst igen :-)

Anmeld

21. januar 2013

minskat

Tænker bare at når æg testen falder så er mit hcg ved at være ude af kroppen , og så når æg testen bliver positiv igen så har jeg ægløsning ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.