Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
_-Kathrine-_ skriver: Så er du ved at være i mål nu spændendeJeg blev ikke undersøgt til sidste jm besøg i mine graviditeter! Men prøv at spørg, for det er nok forskelligt fra jm til jm...!Pøj pøj med fødslen - det er en fantastisk oplevelse
Så er du ved at være i mål nu spændendeJeg blev ikke undersøgt til sidste jm besøg i mine graviditeter! Men prøv at spørg, for det er nok forskelligt fra jm til jm...!Pøj pøj med fødslen - det er en fantastisk oplevelse
Sujan skriver: Jeg blev ikke undersøgt selvom jeg kun havde et par dage til termin.
Jeg blev ikke undersøgt selvom jeg kun havde et par dage til termin.
Mariajny skriver: øv... gik du langtid over termin ??
øv... gik du langtid over termin ??
Mariajny skriver: Hej derude..jeg skal til forhåbentlig sidste JM besøg i dag, er 37+5..Bliver man undersøgt forneden der ( altså om man har åbnet sig osv )Jeg synes da egentlig det kunne være meget spændende at vide..
Hej derude..jeg skal til forhåbentlig sidste JM besøg i dag, er 37+5..Bliver man undersøgt forneden der ( altså om man har åbnet sig osv )Jeg synes da egentlig det kunne være meget spændende at vide..
Baby2påvej skriver: Du skal da også til JM i uge 39Jeg skal i morgen hvor jeg er 39+2
Du skal da også til JM i uge 39Jeg skal i morgen hvor jeg er 39+2
spj skriver: Jeg blev heller ikke undersøgt nogen af gangene. Den første gang var jeg til jordemoder en uge inden jeg fødte i uge 40+0 og her anden gang var jeg til jordemoder 2 dage inden jeg fødte i uge 38+0.
Jeg blev heller ikke undersøgt nogen af gangene. Den første gang var jeg til jordemoder en uge inden jeg fødte i uge 40+0 og her anden gang var jeg til jordemoder 2 dage inden jeg fødte i uge 38+0.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128