Har jeres beby ændret sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. januar 2013

Sahara82

Er 34+2 og synes den sidste halvanden uges tid har været meget anderledes end ellers. Han sover mere og mere og når han så er vågen, så møffer han rundt kort tid hvorefter han sover igen. Ved godt det er fordi han bruger meget krudt på at vokse sig stor og stærk, men synes alligevel det føles lidt ubehageligt at han ikke er så aktiv som han plejer.

Har I andre også oplevet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Palaja

Ikke rigtigt endnu. Synes stadig der er meget gang i lillebror. Er 33+4.

Men min datter lagde sig tidligt med hovedet nedad, og så bevægede hun sig ikke på samme måde. Hun kunne ikke "sprælle", men flyttede sig bare fra side til side. Synes generelt hun var MEGET mindre aktiv end lillebror er.

Men hvis du ellers mærker liv hver dag, skal du ikke være nervøs. Det ændrer sig måske igen. Men kunne det være fordi han har vendt sig? Har du nogen fornemmelse af det??

Anmeld

22. januar 2013

Sahara82

Palaja skriver:

Ikke rigtigt endnu. Synes stadig der er meget gang i lillebror. Er 33+4.

Men min datter lagde sig tidligt med hovedet nedad, og så bevægede hun sig ikke på samme måde. Hun kunne ikke "sprælle", men flyttede sig bare fra side til side. Synes generelt hun var MEGET mindre aktiv end lillebror er.

Men hvis du ellers mærker liv hver dag, skal du ikke være nervøs. Det ændrer sig måske igen. Men kunne det være fordi han har vendt sig? Har du nogen fornemmelse af det??

Han vendte sig allerede i uge 30. Han sidder ikke helt fast i bækkenet, for de kan stadig skubbe en smule til hovedet, men har lagt med hovedet ned i bækkenet siden da.

Så tror det er en del af forklaringen, og så sammenlagt med at han må have haft en sovedag, for om natten blev der vild fest og her fra morgenen af har der også været godt gang i asen og masen derinde. Tror bare efterhånden han måske synes pladsen er lidt trang.

Men er han ikke tilfreds med "hotellets" omgivelser kan han bare komme ud

Men har læst mig til at sovedage er meget normalt, og de fleste også bliver ret bekymrede når de oplever det, og det må jeg godt nok sige jeg gjorde.

Anmeld

22. januar 2013

Miss Church

smsh skriver:

Er 34+2 og synes den sidste halvanden uges tid har været meget anderledes end ellers. Han sover mere og mere og når han så er vågen, så møffer han rundt kort tid hvorefter han sover igen. Ved godt det er fordi han bruger meget krudt på at vokse sig stor og stærk, men synes alligevel det føles lidt ubehageligt at han ikke er så aktiv som han plejer.

Har I andre også oplevet det?

Mine piger er slet heller ikke så aktive som de har været. Men det skyldes jo også at der ikke længere er så meget plads at bevæge sig på Det skulle være meget normalt, men alligevel bliver man meget opmærksom på liv. Det gør jeg hvert fald 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.