gener den sidste tid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.025 visninger
20 svar
0 synes godt om
21. januar 2013

Mariajny

Hej.

Ja jeg er nu nået til 34+5, havde aldrig troet jeg skulle gå så længe, da jeg ved min sidste fødsel fødte uge 34+0.
Men det er super dejligt
Jeg har dog en masse gener, ondt i ryggen, ondt midt på maven når jeg drejer mig fra ryg til side, eller skal op at stå.
Jeg døjer også helt vild meget med haæsbrænd, og specielt om natten
Hvordan har i andre det ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Det er dejlgt at være kommet længere end sidst...  Jeg er 4+2 idag... Kan ikke falde i søvn og har det afhelvedes til...  Sidder i bussen på vej til aalborg med slem kvalme... 

Anmeld

21. januar 2013

livhemdrup

Mariajny skriver:

Hej.

Ja jeg er nu nået til 34+5, havde aldrig troet jeg skulle gå så længe, da jeg ved min sidste fødsel fødte uge 34+0.
Men det er super dejligt
Jeg har dog en masse gener, ondt i ryggen, ondt midt på maven når jeg drejer mig fra ryg til side, eller skal op at stå.

Jeg har en nerve der har sat sig i klemme :-(

hvilket resulterer i virkelig slemme smerter i venstre balde/ben. Kvalmen er begyndt at vende tilbage :-( men udover det er jeg kun alment besværet af maven. Men kan så glæde mig iver at der kun er 14 dage til jeg skal ha planlagt kejsersnit. 

Anmeld

21. januar 2013

Mariajny

livhemdrup skriver:

Jeg har en nerve der har sat sig i klemme :-(

hvilket resulterer i virkelig slemme smerter i venstre balde/ben. Kvalmen er begyndt at vende tilbage :-( men udover det er jeg kun alment besværet af maven. Men kan så glæde mig iver at der kun er 14 dage til jeg skal ha planlagt kejsersnit. 

åhh det må være dejligt at i ved lige præcis hvornår vidunderet kommer Må jeg spørge hvor du skal have Kejsersnit ??
Ja min kvalme er også så småt vendt tilbage

Anmeld

21. januar 2013

Mariajny

Maria og en bette spirer i Maven >33 skriver:

Det er dejlgt at være kommet længere end sidst...  Jeg er 4+2 idag... Kan ikke falde i søvn og har det afhelvedes til...  Sidder i bussen på vej til aalborg med slem kvalme... 

Puha det lyder ikke rart... uge 4+2??? er det ikke en skrive fejl ??
Puha de første 4-5 måneder havde eg konstant kvalme, min læge sagde : det kan jeg ikke forstå, kvalmen skulle jo forsvinde efter 12 uger..

Anmeld

21. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

jeg er 4 uger henne og 2 dage idag...  Syntes det er tidligt at jeg får kvalme 

Anmeld

21. januar 2013

Sahara82

Mariajny skriver:

Hej.

Men det er super dejligt

Er 34+2 i dag og jeg har skambensløsning. Det gør ret ondt Og så den typiske halsbrand, men den spøger vist hos de fleste på det her tidspunkt.

Synes også bebse har ændret sig meget her den sidste halvanden uges tid. Kan mærke han sover meget mere og ikke bruger så meget krudt på at tonse rundt. Det føles lidt mærkeligt, særligt når han ellers har været så utroligt aktiv gennem meget af graviditeten.

Anmeld

21. januar 2013

Mor.til.stjernebørn

Jeg havde hverken kvalme eller ondt (bortset fra de mens-lign. smerter jeg havde helt i starten) i starten, men da jeg nåede til 7 md. ca., fik jeg begyndende bækkenløsning, hvilket i løbet af kort tid udviklede sig til at jeg slet ikke kunne vende mig i sengen eller gå ordentligt uden konstante smerter... Og hvad angår halsbrænd, så er det meget normalt.. Havde jeg også selv... Men det er skide træls når man skal sove... Jeg prøvede at købe det der Galieve, men til alle folk: LAD VÆR MED AT KØBE DET!!! Det smagar af sæd.. Bogstaveligt talt... Og jeg købte det med mint-smag... Endnu værre 

Anmeld

21. januar 2013

Mariajny

smsh skriver:

Er 34+2 i dag og jeg har skambensløsning. Det gør ret ondt Og så den typiske halsbrand, men den spøger vist hos de fleste på det her tidspunkt.

Synes også bebse har ændret sig meget her den sidste halvanden uges tid. Kan mærke han sover meget mere og ikke bruger så meget krudt på at tonse rundt. Det føles lidt mærkeligt, særligt når han ellers har været så utroligt aktiv gennem meget af graviditeten.

Kan kun nikke genkendende til aktiviteten Prinsessen sover også meget her, jeg var en dag helt nervøs for der var noget galt, jeg prøvede alt for at hun lige skulle give lidt på sig, efter 11½ time, vågnede hun Hun var også helt vildt i mavsen før...

Anmeld

21. januar 2013

Mariajny

Dictes_mor skriver:

Jeg havde hverken kvalme eller ondt (bortset fra de mens-lign. smerter jeg havde helt i starten) i starten, men da jeg nåede til 7 md. ca., fik jeg begyndende bækkenløsning, hvilket i løbet af kort tid udviklede sig til at jeg slet ikke kunne vende mig i sengen eller gå ordentligt uden konstante smerter... Og hvad angår halsbrænd, så er det meget normalt.. Havde jeg også selv... Men det er skide træls når man skal sove... Jeg prøvede at købe det der Galieve, men til alle folk: LAD VÆR MED AT KØBE DET!!! Det smagar af sæd.. Bogstaveligt talt... Og jeg købte det med mint-smag... Endnu værre 

hehe det lyder ikke rart med sæd smag.. fyha.

jeg håber snart hun vil komme ud til os..
Hvornår fødte du ?? (uge)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.