Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej allesammen,
jeg skal ud at køre en 4 timers tur og er klar over at baby max må sidde i stolen 1,5 time, men er der nogle der har erfaringer med at køre så lange ture med et spædbarn, tænker om nogle af jer har kørt lidt længere uden stop?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kan huske sp sagde til mig dengang oliver var hjemme at hvis man skulle køre langt så gjorde det ikke så meget baby sov for der slappede de af i kroppen men var de vågne var det vigtigt at man holdt regelmæssige pauser
19-82 skriver: Hej allesammen, jeg skal ud at køre en 4 timers tur og er klar over at baby max må sidde i stolen 1,5 time, men er der nogle der har erfaringer med at køre så lange ture med et spædbarn, tænker om nogle af jer har kørt lidt længere uden stop?
Dengang vores datter var helt lille fik vi af vide, at hvis det kun var noget der skete sjældent så gjorde det ikke noget at man kørte langt med baby uden mange stop. Men man vil nok også selv gerne have en pause og så passer det jo fint at tage baby op. Jeg ville tage to stop på en 4 timers tur. Babyen sover nok også en del af vejen.
/Fenja
altså er reglerne lavet om? jeg husker fra mine børn at de måtte sidde 3 kvarter og så sku de op af stolen 3 kvrter?
MortilMogL skriver: altså er reglerne lavet om? jeg husker fra mine børn at de måtte sidde 3 kvarter og så sku de op af stolen 3 kvrter?
Bøllemyr skriver: Det var også den regl vi fik at vide og fulgte, da Charlie var lille.
Det var også den regl vi fik at vide og fulgte, da Charlie var lille.
mente det nok. for sådan var det hvertfald ogsåda jeg fødte 26 dec 11. vi har også altid fulgt det råd..
MortilMogL skriver: mente det nok. for sådan var det hvertfald ogsåda jeg fødte 26 dec 11. vi har også altid fulgt det råd..
ledermus skriver: kan huske sp sagde til mig dengang oliver var hjemme at hvis man skulle køre langt så gjorde det ikke så meget baby sov for der slappede de af i kroppen men var de vågne var det vigtigt at man holdt regelmæssige pauser
lige præcis det samme sagde min..
har ofte kørt til padborg 2.30tim... og hun r helt fin
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128