kan ikke sove og føler mig ikke træt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Godmorgen.. 

jeg er ved at blive skør af at jeg ikke kan sove... !! jeg er 4+2 henne idag og jeg føler mig let ikke træt..  jeg døjer med at falde i søvn om aftene og ligger gerne vågen til kl 01.00 stykker før jeg falder i søvn... Dagen efter føler jeg mig velophvilet.... Har i prøvet det og er det normalt i graviditeten.... Hilsen maria 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Holbæktrunten

Maria og en bette spirer i Maven >33 skriver:

Godmorgen.. 

jeg er ved at blive skør af at jeg ikke kan sove... !! jeg er 4+2 henne idag og jeg føler mig let ikke træt..  jeg døjer med at falde i søvn om aftene og ligger gerne vågen til kl 01.00 stykker før jeg falder i søvn... Dagen efter føler jeg mig velophvilet.... Har i prøvet det og er det normalt i graviditeten.... Hilsen maria 

Nu ved jeg ikke om det er den første du venter - men da jeg ventede den første var jeg så spændt at jeg lå og spekulerede og glædede mig til langt ud på natten - følte mig heller ikke træt næste dag, kørte bare derudaf på lykke og adrenalin :0) tog dog hævn senere da jeg havde vennet mig til tanken :0) har netop fundet ud af at nr to er på vej, og er også fuld af energi. Nyder det i fulde drag, for hvos det går ligesom sidst har jeg ca tre uger indtil kvalmen sætter ind :0)

Anmeld

21. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

jeg var gravid sidste år... Desværre kun til uge 17+5...  Der havde jeg det ikke på den måde....  Hvornår begynder trætheden at melde sig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.