er der plads til en til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. januar 2013

nille

Profilbillede for nille

Hej med jer

Så melder jeg mig langt om længe under tropperne med termin i maj 13.

Jeg er 33 år og venter vores 3. barn (en pige) d.16. maj.

I forvejen har jeg sammen med min mand to drenge på hhv 16 og 6 år.

Mine 2 foregående graviditeter har været helt fantastiske uden gener overhoved, men denne gang har jeg været og er jeg stadig plaget af voldsom kvalme og mange opkastninger, så er i sidste uge blevet sygemeldt for resten af graviditeten, suk det bliver en lang ventetid.

glæder mig til at være en del af gruppen:-)

Kh

Nille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

FrkZier

nille skriver:

Hej med jer

Mine 2 foregående graviditeter har været helt fantastiske uden gener overhoved, men denne gang har jeg været og er jeg stadig plaget af voldsom kvalme og mange opkastninger, så er i sidste uge blevet sygemeldt for resten af graviditeten, suk det bliver en lang ventetid.

Kh

Nille

velkommen til

Anmeld

21. januar 2013

henh01

Velkommen

Jeg venter selv mit 3. barn (pige) og er sygemeldt med bækkenet

Anmeld

22. januar 2013

nille

Profilbillede for nille
henh01 skriver:

Velkommen

Jeg venter selv mit 3. barn (pige) og er sygemeldt med bækkenet

Skal godt nok til at vænne mig til at gå hjemme, men håber snart jeg får lidt mere energi, så jeg også kan få tiden til at gå med noget spændende.

Anmeld

23. januar 2013

Elin_Maria

Velkommen til :-)

Anmeld

23. januar 2013

henh01

nille skriver:

Skal godt nok til at vænne mig til at gå hjemme, men håber snart jeg får lidt mere energi, så jeg også kan få tiden til at gå med noget spændende.

Jeg ved hvordan du har det - her går tiden med lidt svømning i ny og næ (kan ikke så meget pga bækkenet), inden det blev sådan rigtig frost havde jeg store planer om at gå lange ture, cykle osv - men gåturene er mig snart umuligt da jeg simpelthen får alt for ondt.

Hvad får du dagene til at gå med?

Anmeld

23. januar 2013

Jupiter

Velkommen til

Håber du bliver glad for gruppen!

Skynd dig at skrive dig på terminslisten også - så er det nemt at holde styr på alle

Anmeld

23. januar 2013

nille

Profilbillede for nille
henh01 skriver:

Jeg ved hvordan du har det - her går tiden med lidt svømning i ny og næ (kan ikke så meget pga bækkenet), inden det blev sådan rigtig frost havde jeg store planer om at gå lange ture, cykle osv - men gåturene er mig snart umuligt da jeg simpelthen får alt for ondt.

Hvad får du dagene til at gå med?

lige i øjeblikket bruger jeg det meste af dagen på sove, hmm ikke lige det der passer mig bedst, men  så længe jeg sover er kvalmen til at holde ud. Men tanken er at jeg skal rydde op i vores pulterrum og måske så småt begynde at overveje hvad vi skal købe af ting og sager til den lille nye.

Anmeld

23. januar 2013

Musse21

nille skriver:

lige i øjeblikket bruger jeg det meste af dagen på sove, hmm ikke lige det der passer mig bedst, men  så længe jeg sover er kvalmen til at holde ud. Men tanken er at jeg skal rydde op i vores pulterrum og måske så småt begynde at overveje hvad vi skal købe af ting og sager til den lille nye.

Velkommen til

Anmeld

31. januar 2013

lisbethita

nille skriver:

Hej med jer

Kh

Nille

Velkommen til!! Som du kan se på listen har jeg termin 13. maj :-)

Dejligt at der er en mere i maj gruppen 

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.