Jeg vil også være med her!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. januar 2013

Clisolka

Hej piger 

Så er jeg med i denne terminsgruppe  Jeg har tidligere skrevet denne tråd: 

https://www.baby.dk/debat/204986pi1/graviditet/saa-blev-det-min-tur-.aspx

Jeg har i forvejen Isabella på 2 år med min kæreste fra oktober 10 - nu bliver det et september-barn, hvis alt går efter planen 

Jeg er i dag 6+2 efter egne beregninger - efter lægens er jeg 7+0 fordi de kun regner efter 1 mens dag, og ikke cyklusen. 

Jeg kan lige så godt afsløre at jeg i denne graviditet bliver fulgt i hoved og numse af Rigshospitalet, som jeg bliver tilknyttet allerede på tirsdag pga. diabetes. Jeg skal i gang med insulin, da jeg ikke må tage de piller som jeg får imod sukkersygen imens jeg er gravid. Jeg fik svangerskabsdiabetes med min datter som udviklede sig til en type 2 i maj måned i år ,

På onsdag står den på vandrejournal hos egen læge 

Glæder mig til at følges med jer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

Pernille Bundgaard

Stort tillykke!!!! Er da kun godt og trygt man er i gode hænder. Skal selv i gode og trygge hænder og følges ofte da jeg får epilepsi medicin. Så tager ekstra folinsyre tilskud, og sådan da pillerne kan give fosterskader, så som rygmarvsbrok. Men jeg har taget folinsyre lige fra da vi startede projekt baby så chancen for der skulle ske noget er meget lille. Men dejligt og blive fulgt nøje og taget "under vingen" og vide at alt er ok og man får det/ den hjælp der skal til :-)

Anmeld

20. januar 2013

Clisolka

Pernille Bundgaard skriver:

Stort tillykke!!!! Er da kun godt og trygt man er i gode hænder. Skal selv i gode og trygge hænder og følges ofte da jeg får epilepsi medicin. Så tager ekstra folinsyre tilskud, og sådan da pillerne kan give fosterskader, så som rygmarvsbrok. Men jeg har taget folinsyre lige fra da vi startede projekt baby så chancen for der skulle ske noget er meget lille. Men dejligt og blive fulgt nøje og taget "under vingen" og vide at alt er ok og man får det/ den hjælp der skal til :-)

Tak, ja det er skønt at være i trygge hænder  Jeg blev også fulgt tæt med min datter, men til sidst var det nu ikke sjovt at skulle afsted så tit 

Anmeld

21. januar 2013

sofiell89

Stort tillykke :-) Blev selv fulgt i hoved og røv sidst, og nok også denne gang. Har en datter fra maj 12

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.