tisser når jeg hoster :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.253 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. januar 2013

Snartmortil3

Jeg er så frustreret! Er 2. Gangs gravid i 25. Uge og jeg tisser når jeg hoster. Ikkehver gang men hvis jeg ikke har tisset i noget tid og specielt hvis jeg står op

Jeg fødte nr et for 1, 5 år siden og har ALTID lavet knibeøvelser. Gør det hver dag og havde ingen problemer med nr 1 hverken under graviditetet eller efter. 

Nu kommer det og jeg er ret deprimeret. Kniber jeg ikke nok? Eller... er det i grunden ret normalt? Suk :-(

Kniber cirka 3×10 om dagen. Variende knib. Nogle lange, andre korte og kraftige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

ekebiv

110811 skriver:

Jeg er så frustreret! Er 2. Gangs gravid i 25. Uge og jeg tisser når jeg hoster. Ikkehver gang men hvis jeg ikke har tisset i noget tid og specielt hvis jeg står op

Jeg fødte nr et for 1, 5 år siden og har ALTID lavet knibeøvelser. Gør det hver dag og havde ingen problemer med nr 1 hverken under graviditetet eller efter. 

Nu kommer det og jeg er ret deprimeret. Kniber jeg ikke nok? Eller... er det i grunden ret normalt? Suk :-(

Kniber cirka 3×10 om dagen. Variende knib. Nogle lange, andre korte og kraftige.

det problem har jeg også, er 3 gangs gravid i 24. uge. Jeg har til gengæld aldrig været go til knibeøvelserne så jeg ved godt hvorfor

Anmeld

20. januar 2013

blomst84

Det gør jeg også her anden gang... Og det er ikke sjov, når man har influenza! Havde heller ingen problemer første gang, og jeg træner også med knibe øvelser hver dag.... 

Anmeld

20. januar 2013

L&V

110811 skriver:

Er du sikker på du kniber korrekt.. En stor del kvinder tror de kniber men de gør det ikke rigtigt også er man jo lige vidt... Degradering ville jeg undersøge for det burde ikke ske hvis du kneb rigtigt og nok

Anmeld

20. januar 2013

1990h

110811 skriver:

har en ide om at det meget normal.

jeg er 1 gangs gravid og jeg kan godt komme til at dryppe lidt hvis jeg nyser..

Anmeld

20. januar 2013

Tulle28

Er du sikker på du kniber rigtigt? E knib er jo ikke bare et knib. Jeg tror jeg ville futte forbi lægen en tur og blive tjekket. Ellers er der fys'er der har speciale i kvinders underlig og som kan give dig nogle øvelser. Men der er jo øget pres på din bækkenbund og når du har født tidligere, er det jo meget normalt den bliver svækket... Og hvis du så tilmed ikke har knebet rigtigt

Anmeld

20. januar 2013

1990h

hvis du googler det er der tuuuusinder af andre kvinder der oplever det samme..selv dem der kniber rigtigt..pga. det øget pres der er

Anmeld

20. januar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vores læge mente efter tjek (er ikke gravid men havde samme problem med både host og nys) at jeg blot var blevet kold dernede og musklerne derfor ikke rigtig var med for en periode...

sker heller ikke mere medmindre jeg holder mig...

Anmeld

20. januar 2013

1990h

110811 skriver:

lige inden du hoster, eller nyser..så prøv hvis du kan nå det og knib godt sammen..plejer at virke her så lækker jeg ikke en dråbe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.