Sur på min læge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.499 visninger
22 svar
0 synes godt om
20. januar 2013

o1Mutte

Fik taget de sidste blodprøver inden vi bliver henvist til fertilitets klinik i slutningen af november.
Fik svar i starten af december og alt var klart og lægen ville henvise mig.
Har bare INTET hørt fra nogen?? Skal jeg ikke ha et brev eller noget?
-Eller skal jeg selv kontakte fertilitets klinikken?

Ringer til min læge i morgen hvis i ikke kan svare

Mvh.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

tarkoflen

Det ved jeg desværre ikke, men vil bare lige sige held og lykke med behandlingen

Anmeld

20. januar 2013

Ønskebarnet14

Jeg var oppe hos min læge, og bad om en henvisning, og den sendte hun på computeren med det samme, og ringede samme dag, eller dagen efter og fik min første tid på fertilitetsklikken 

Så er der da mærkeligt du intet har hørt! 

Held og lykke med det hele 

Anmeld

20. januar 2013

o1Mutte

tarkoflen skriver:

Det ved jeg desværre ikke, men vil bare lige sige held og lykke med behandlingen

Mange tak

Anmeld

20. januar 2013

o1Mutte

Ønskebarnet2013 skriver:

Jeg var oppe hos min læge, og bad om en henvisning, og den sendte hun på computeren med det samme, og ringede samme dag, eller dagen efter og fik min første tid på fertilitetsklikken 

Så er der da mærkeligt du intet har hørt! 

Held og lykke med det hele 

Okay, tak for svar.

Må ha fat i min læge i morgen og høre hvad der lige er gået galt, for syntes ikke det kan være rigtigt.

Anmeld

20. januar 2013

Miin'Baby'Mus

o1Mutte skriver:

Fik taget de sidste blodprøver inden vi bliver henvist til fertilitets klinik i slutningen af november.

Mvh.

Hm jeg fik et brev 1-1,5 måned efter min tur til lægen tror jeg nok. Der gik i hvert fald lidt tid inden jeg fik brevet fra klinikken med en tid i 

Anmeld

20. januar 2013

o1Mutte

LilleNyPåVej skriver:

Hm jeg fik et brev 1-1,5 måned efter min tur til lægen tror jeg nok. Der gik i hvert fald lidt tid inden jeg fik brevet fra klinikken med en tid i 

Okay, så kan jeg nok nå det endnu

Men tror alligevel jeg ringer og høre lægen i morgen. Er bare bange for at han har ''glemt'' mig

Anmeld

20. januar 2013

Bb3031

o1Mutte skriver:

Mvh.

Da jeg fik henvisningen fra min læge til fertilitetsbehandling, skulle jeg selv kontakte klinikken, som så netop havde fået henvisningen elektronisk. Jeg ringede og aftalte derfor selv tid 

Anmeld

20. januar 2013

o1Mutte

Peiner skriver:

Da jeg fik henvisningen fra min læge til fertilitetsbehandling, skulle jeg selv kontakte klinikken, som så netop havde fået henvisningen elektronisk. Jeg ringede og aftalte derfor selv tid 

Okay, må prøve at kontakte min læge i morgen og høre om jeg selv skal kontakte dem, eller hvad der lige skal ske. Begynder jo at blive lidt utålmodig nu når vi snart er igang,,

Anmeld

20. januar 2013

Ønskebarnet14

Skal lige siges at jeg blev sendt til blodprøver af fertilitetsklikken og ikke hos min egen læge, ved ikke om det er derfor det gik så hurtig med at blvie henvist ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.