Er det muligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. januar 2013

Marlene Jensen

At få 9 positive graviditetstest, både før og efter testdag som er blevet tydeligere med tiden, at have udebleven menstruation og så komme til scanning og der intet foster er? 

Vi skal scannes på fredag, hvor jeg 6+1 og jeg er SÅ bange for at der ikke er et foster og aldrig har været. 

Kan det lade sig gøre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

lycly

Marlene Jensen skriver:

At få 9 positive graviditetstest, både før og efter testdag som er blevet tydeligere med tiden, at have udebleven menstruation og så komme til scanning og der intet foster er? 

Vi skal scannes på fredag, hvor jeg 6+1 og jeg er SÅ bange for at der ikke er et foster og aldrig har været. 

Kan det lade sig gøre? 

Altså det er vel muligt, men har nu aldrig hørt om det. Kan trøste dig med at vi ALLE havde den frygt inden første scanning Og den frygt er der hver gang, også ved 2. graviditet og sikkert også ved 3. og derefter

Anmeld

20. januar 2013

Maja88

Marlene Jensen skriver:

Kan det lade sig gøre? 

har du købt en scanning??

Anmeld

20. januar 2013

Marlene Jensen

Maja88 skriver:

har du købt en scanning??

Ja som jeg skrev skal vi scannes på fredag  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.